عبدالحمید احمدی:

کلیه نهادها و مردم در فجرچهلم به طرز معناداری در میدان حضور داشتند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۴:۰۶
کد خبر: ۸۱۴۱۳۷
کلیه نهادها و مردم در فجرچهلم به طرز معناداری در میدان حضور داشتند
بیست و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور صبح امروز با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه های عضو به ریاست دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در ابتدای این جلسه ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در کشور اخیر گفت: شهید و مجروح شدن تعدادی از پاسداران انقلاب در چندین منطقه کشورمان را به شدت محکوم می کنیم و به بازماندگان آنها، رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: حضور هوشمندانه و درخشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت دوباره ای بین مردم و آرمان های انقلاب بود که یک بار دیگر ثابت کرد تلاش های دشمن برای خدشه وارد کردن به اراده مردم ناکام مانده است و تاثیری در اراده مردم ندارد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید اشاره کنیم که برنامه ریزی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت همه دستگاه ها و به صورت گسترده از سال قبل آغاز شده بود و در کنار کمیت و کیفیت مناسب با تنوع بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد. جامعه ورزش هم علاوه بر مشارکت گسترده در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در روز 22 بهمن هم با تمام توان در میدان حاضر شدند که حامل پیام بزرگی بود.

احمدی تاکید کرد: کلیه دستگاه ها و نهادها از جمله وزارت ورزش و جوانان هم در فجر چهلم به طرز معناداری در میدان حضور داشتند و علاوه بر فعالیت های متنوع و گسترده شاهد افتتاح پروژه های مهم ورزشی عمرانی هم بودیم که در اختیار مردم قرار گرفت. همچنین جامعه ورزش با حضور گسترده در مرقد امام خمینی (ره) در ایام دهه فجر تجدید میثاق باشکوهی با آرمان های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت.

در این نشست همچنین علاوه بر ارائه گزارشات مختلف، نمایندگان دستگاه های مختلف نظرات خود را در خصوص نحوه حضور و رفتار قهرمانان و شخصیت های معروف ورزشی در فضای مجازی بیان کردند و بنا شد در آینده نزدیک این جلسات با نشست های تخصصی پیگیری و نتایج آن اعلام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز