بیژن ذوالفقارنسب:

فوتبالیستها نباید در قبال مسائل سیاست خارجی احساسی صحبت کنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۸۱۴۱۷۷
فوتبالیستها نباید در قبال مسائل سیاست خارجی احساسی صحبت کنند
بیژن ذوالفقار نسب مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که فوتبالیست ھا در مواجه با وقایع مختلف از جمله سیاست خارجی نباید احساسی اظھارنظر کنند ھرچند من ھمیشه تاکید دارم که ھر نفر در بیان اعتقاداتش آزاد است و خود من ھم تمایلی به اظھارنظر تخصصی در مسائل غیرورزشی ندارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیژن ذوالفقارنسب، رییس کانون مربیان فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی و زندگی فعلی کشور گفت: فوتبالیست ھا جدا از این جامعه نیستند و طبیعی است که باید شرایط جنگ اقتصادی را بیشتر از ھمیشه درک کنند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به برخی اظھارنظرھا پیرامون سیاست ھای خارجی ایران و نشر در فضای مجازی اظھار داشت: آنچه مسلم است ھر ورزشکار بر اساس شخصیت و منطق خود اظھارنظر می کند اما طبیعی است که در مواقع حساس و در مواجه با سوالات مختلف و ھمچنین واکنش به سیاست خارجی ایران نباید احساسی صحبت کنند.

ذوالفقارنسب گفت: شکی نیست که ھر فرد در بیان نظرات شخصی خود آزاد است و من ھم ھیچگاه تمایل ندارم درخصوص مسائل غیرورزشی نظر تخصصی بدھم و عادت ندارم به دیگران ھم توصیه کنم ولی آنچه مھم است انتظار می رود ورزشکاران که در سنین جوانی ھستند احساسی صحبت نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز