جام حذفی فوتبال؛

چیپ به‌موقع/ صعود پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها/ برانکو برای سومین بار یحیی را ناکام گذاشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۶:۰۹
کد خبر: ۸۱۴۲۶۷
چیپ به‌موقع/ صعود پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها/ برانکو برای سومین بار یحیی را ناکام گذاشت
تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده از مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 17:15 دقیقه امروز دوشنبه بیست و نهم بهمن ماه 1397 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم برانکو ایوانکوویچ توانست در ضربات پنالتی از سد تیم یحیی گل محمدی عبور کند تا پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی برسد و حریف سپاهان اصفهان شود. برانکو امسال برای سومین بار یحیی را ناکام گذاشت تا کارنامه خوبی مقابل شاگرد سابق خود داشته باشد. پرسپولیس در این مسابقه با لباس‌های قرمز، پدیده با لباس‌های سفید و تیم داوری با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند.

سرخپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. دقیقه 2 پدیده از سمت چپ صاحب کرنر شد. ارسال قاسمی نژاد خطرناک بود و توپ با ضربه سر بازیکن سرخپوش دور شد.در دقیقه 5 ارسال رفیعی از سمت راست در دستان گلر پدیده قرار گرفت. در دقیقه 7 سفیدپوشان پدیده از نقطه کرنر سمت چپ بازی را به گردش در آوردند. در دقیقه 8 بار دیگر کرنر از سمت چپ برای پدیده تکرار شد و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 11 پدیده از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد. ارسال توپ راهی به جایی نبرد.

در دقیقه 12 مهاجم پدیده از تله آفساید فرار کرد و محمد مهدی مهدی‌خانی گل اول این دیدار را برای پدیده به ثمر رساند. در دقیقه 14 پرسپولیس از سمت راست به کرنر رسید. ارسال سروش بازی را به جریان انداخت.  در دقیقه 16 نعمتی متوقف شد و سرخپوشان از جناح راست به ضربه آزاد رسیدند. ارسال کوتاه ترابی، این موقعیت را از قرمزپوشان گرفت. در دقیقه 19 پرسپولیس از سمت راست به کرنر رسید. ارسال کرنر با ضربه سر زیبای شایان مصلح به گل تساوی بازی تبدیل شد. در دقیقه 22 پدیده صاحب موقعیت شد که بیرانوند به خوبی توپ مهاجم این تیم را مهار کرد.

دقیقه 24 یاد و خاطره هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد. در دقیقه 25 محمدحسین مرادمند بازیکن پدیده در پی خطا روی بازیکن پرسپولیس، از داور کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه 28 رفیعی متوقف شد و داور یک ضربه کاشته برای قرمزپوشان اعلام کرد. ارسال توپ با ضربه سر مدافعان پدیده به بیرون رفت. دقیقه 36 درپی برخورد علیپور و مرادمند که برای زدن ضربه سر اقدام کردند، بازیکن پدیده از ناحیه سر دچار خونریزی شده و برای مداوا از زمین خارج شد. ضمن اینکه علیپور هم از ناحیه سر با خونریزی مواجه شده اما به بازی ادامه می‌دهد.

در دقیقه 42 ارسال قاسمی نژاد از سمت راست برای پدیده، در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 45 ارسال قرمزپوشان از راست در دستان فراهانی جای گرفت. شایان مصلح از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد اما به بازی ادامه داد. داور برای نیمه اول، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پدیده آغازگر نیمه دوم بازی بود.در دقیقه 47 پدیده به یک ضربه کاشته دست یافت. ارسال قاسمی نژاد با ضربه سر علیپور دور شد.در دقیقه 48 یک ضربه کرنر از سمت چپ برای پدیده اعلام گردید. سانتر توپ با ضربه سر علیپو بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 50 کاپیتان پرسپولیس توسط بازیکن پدیده با مصدومیت مواجه و بعد  از مداوا به زمین بازگشت.در دقیقه 52 شوت سروش رفیعی به آرامی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.در دقیقه 57 سروش رفیعی حرکتی را از ست چپ آغاز کرد که با خطای بازیکن پدیده یک ضربه کاشته گرفت. ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت. در دقیقه 59 ارسال علی نعمتی از سمت چپ از بالای دروازه بیرانوند گذشت.

در دقیقه 60 حرکت خوب قرمزپوشان، توپ را به ترابی رساند و شوت این بازیکن در دستان فراهانی قرار گرفت.در دقیقه 61 شوت محکم بازیکن پدیده به سر شیری برخورد کرد که پس از مداوا به بازی ادامه داد.در دقیقه 62 بشار رسن به جای سروش رفیعی برای پرسپولیس به میدان آمد.در دقیقه 63 در پی برخورد مدافع و دروازه بان پدیده، توپ به ترابی رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه گذشت.در دقیقه 65 ارسال قاسمی نژاد از سمت راست در دستان بیراوند قرار گرفت.در دقیقه 66 دو بازیکن پرسپولیس در دو موقعیت مستمر با خطای بازیکنان سفیدپوش مواجه شدند که داور آفساید علیپور را اعلام کرد.

خطاهای متوالی تیم پدیده مخصوصا در نیمه دوم، بازی را بارها از جریان انداخت. یونس شاکری با خطا روی شجاع خلیل زاده از داور کارت زرد دریافت کرد.در دقیقه 72 ماریو بودیمیر به جای سیامک نعمتی به زمین آمد.در دقیقه 73 حرکت تیمی خوب قرمزپوشان موقعیتی را خلق کرد که در نهایت توپ از کنار دروازه پدیده گذشت.در دقیقه 74 یونس شاکری در پی برخورد با سید جلال حسینی با مصدومیت مواجه و پس از مداوا به بازی ادامه داد.در دقیقه 76 اینبار روی بشار خطا صورت گرفت و داور اعلام ضربه کاشته از سمت راست کرد. ارسال ترابی با ضربه سر کمال همراه شد که توپ از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت.

در دقیقه 81 شوت مصلح از سمت چپ با مشت فراهانی همراه شد که در ادامه، بازی متوقف و جریان یافت.در دقیقه 82 ارسال نورالهی از سمت راست با ضربه سر علیپور توپ را در دستان گلر پدیده قرار داد.در دقیقه 83 حسینی با مصدومیت مواجه شد و محمد نادری به جای او به زمین آمد.در دقیقه 85 شوت بشار از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.مهدی‌خانی جای خودش را به رضا صدری برای پدیده داد.در دقیقه 94 بیرانوند ضربه خطرناک امین قاسمی نژاد بازیکن پدیده را به زیبایی در اختیار گرفت.در ادامه شوت محکم علیپور از روی دروازه پدیده گذشت.این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به وقت های اضافه کشیده شد.

تیم پدیده، نیمه نخست وقت اول اضافه را شروع کرد.در دقیقه 94 پرسپولیس صاحب موقعیت شد که داور خطای هند علیپور را در شش قدم حریف اعلام کرد.امید عالیشاه جایگزین مهدی ترابی شد و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.در دقیقه 95 شوت بودیمیر با اختلاف بسیار زیاد از روی دروازه فراهانی گذشت.در دقیقه 100 علیپور ارسالی را از سمت راست برای بودیمیر ارسال کرد که توپ از او گذشت.در دقیقه 102 حسین مهربان به جای امین قاسمی نژاد برای پدیده به میدان رفت.داور یک دقیقه وقت اضافه برای 15 دقیقه اول بازی در نظر گرفت.این دیدار در پایان نیمه نخست وقت اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پرسپولیس نیمه دوم از 15 دقیقه اضافه بازی را آغاز کرد.در دقیقه 107 ارسال خوب عالیشاه به علیپور نرسید.در دقیقه 114 رضا صدری برای فریب داور پای خودش را به پای کمال گیر داد که داور به بازیکن پدیده کارت زرد نشان داد.در دقیقه 119 پدیده صاحب یک ضربه کاشته شد.یونس شاکری جای خودش را به بهنام برزای برای پدیده داد.ضربه کاشته پدیده به ضد حمله برای پرسپولیس مبدل گردید.مرتضی منصوری هم جای خودش را به محمد آقاجانپور برای پدیده داد.ارسال عالیشاه از نقطه کرنر سمت چپ دفع شد.در دقیقه 121 ارسال خوبی از سوی قرمزپوشان صورت گرفت که فراهانی زودتر از نادری توپ را مهار کرد.این دیدار در پایان 120 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دو تیم آماده زدن ضربات پنالتی شدند.

پنالتی اول برای پرسپولیس و توسط بشار رسن از روی دروازه گذشت.پنالتی پدیده توسط بهنام برزای به گل تبدیل شد. داور به برزای کارت زرد نشان داد.پنالتی دوم پرسپولیس بوسیله نورالهی به گل تبدیل شذ.پدیده در دومین پنالتی خود توسط ریگی توپ را به بیرون زد.بودیمیر سومین پنالتی پرسپولیس را به گل مبدل کرد.مرادمند سومین پنالتی پدیده را به بیرون زد.چهارمین پنالتی پرسپولیس بوسیله شیری راهی اوت شد.نعمتی چهارمین ضربه پدیده را در دست بیرانوند کوبید و توپ گل نشد.پنجمین پنالتی پرسپولیس توسط علی علیپور به صورت چیپ وارد دروازه شد و پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شد.

داور: اشکان خورشیدی

کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، آرمان اسعدی

کمک داوران اضافی: حسن اکرمی ، امیر عرب براقی

داور چهارم: محمد عطایی

ناظر داوری: ایرج نظری

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (85 - محمد نادری)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی (72 - ماریو بودیمیر)، سروش رفیعی (61 - بشار رسن)، مهدی ترابی (95 - امید عالیشاه) و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب پدیده شهرخودرو:

میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری (120 - محمد آقاجانپور)، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد (102 - حسین مهربان)، محمدمهدی مهدی‌خانی (1+90 - رضا صدری) و یونس شاکری (بهنام برزای - 120).

سرمربی: یحیی گل محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز