عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال همواره نماینده شایسته‌ای در آسیا بوده است/ شاگردان شفر به کورس قهرمانی خواهند پیوست/ حضور هواداران در شرایط فعلی اهمیت دارد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۵:۴۱:۲۸
کد خبر: ۸۱۴۲۷۱
استقلال همواره نماینده شایسته‌ای در آسیا بوده است/ شاگردان شفر به کورس قهرمانی خواهند پیوست/ حضور هواداران در شرایط فعلی اهمیت دارد
پیشکسوت فوتبال گفت: سال گذشته همه می‌گفتند استقلال در گروه مرگ قرار دارد و نمی‌تواند از این گروه بالا بیاید اما دیدید که آبی‌پوشان به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی این تیم مقابل تراکتورسازی و آخرین وضعیت آبی‌پوشان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: تراکتورسازی تیم بسیار قدرتمندی است و چند بازیکن این تیم مهره‌هایی هستند که سال‌ها در اروپا فوتبال بازی کرده‌اند و خود دژاگه که در این بازی گل زد تجربه سال‌ها بازی در بوندسلیگا را دارد. این تیم روی هم فوتبال اقتصادی بازی می‌کند و در بازی‌های آینده هم خواهید دید با هواداران پرشوری که دارد و در آن جو سایر مدعیان قهرمانی را نیز اذیت خواهد کرد.

لژیونر پیشین فوتبال ایران در ادامه اظهار داشت: به نظرم استقلال در این بازی خوب بازی کرد و شما شک نکنید این تیم با 1-2 برد به شرایط ایده‌آل خود خواهد رسید و معتقدم شاگردان شفر به کورس قهرمانی خواهند پیوست.

هافبک اسبق استقلال درمورد بازی فردا گفت: حضور هواداران در شرایط فعلی بسیار مهم است و به امید خدا بچه‌ها با آنالیزی که توسط کادر فنی روی تیم پارس جنوبی انجام شده است، آبی‌ها می توانند با استفاده از نقاط ضعف این تیم آنها را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند.

چنگیز با اشاره به گروه سخت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال همواره در آسیا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران بوده است، سال گذشته همه می‌گفتند استقلال در گروه مرگ قرار دارد و نمی‌تواند از این گروه بالا بیاید اما دیدید که آبی‌پوشان به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کردند. شکی در این موضوع نیست که استقلال در گروه سختی قرار دارد، اما استقلال هم تیم نامدار در آسیا است و مطمئن هستم بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند می‌توانند از گروه سخت خود عبور کنند.

نظر شما