بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار برنا:

بیرانوند یک تنه تیم را بالا کشید/ بازیکنان جدید باید کم‌کم به تیم تزریق شوند/ پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان خواهد شد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴:۵۰
کد خبر: ۸۱۴۲۸۱
بیرانوند یک تنه تیم را بالا کشید/ بازیکنان جدید باید کم‌کم به تیم تزریق شوند/ پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان خواهد شد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به مهارت بیرانوند در پنالتی‌گیری هر بازیکنی که مقابل او قرار می‌گیرد برای زدن پنالتی دچار استرس می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل پدیده در بازی جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: همواره بازی‌های جام حذفی فلسفه جداگانه‌ای از لیگ دارد و ما شاهد یک بازی جذاب و حساس بودیم. در اینگونه از بازی‌ها معمولاً تیمی که گل اول را می‌زند می‌تواند برنده بازی باشد.

وی افزود: اما خوشبختانه در این دیدار پرسپولیس با توجه به تجربه بالای بازیکنانش به بازی برگشت و توانست خیلی زود بازی را به تساوی بکشد. به هر حال پدیده هم تیم بسیار خوبی است که در لیگ تا اینجای کار عالی کار کرده و توانست ۱۲۰ دقیقه مقابل پرسپولیس دوام بیاورد و بازی را به پنالتی بکشد.

بخش دیگری از صحبت‌های بازیکن پیشین سرخپوشان درباره ضربات حساس پنالتی بود، وی در این باره خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیرانوند نشان داد می‌تواند در چنین شرایطی تیم را یک تنه بالا بکشد و از طرفی با توجه به مهارت بیرانوند در پنالتی‌گیری هر بازیکنی که مقابل او قرار می‌گیرد برای زدن پنالتی دچار استرس می‌شود و همین موضوع یک نکته مثبت برای تیم بود و آنها توانستند با توجه به امتیاز میزبانی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

داداش زاده درمورد بازیکنان جدید نیز عنوان کرد: به نظر من بازیکنان جدید هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند، بنده فکر می‌کنم اگر آقای برانکو از تیم قبلی بیشتر استفاده کند و بازیکنان جدید را به صورت تعویضی و کم‌کم به تیم تزریق کند پرسپولیس روان‌تر بازی خواهد کرد. البته تصمیم گیرنده آقای برانکو است چرا که به جو تیم آشنا است و او تصمیم نهایی را خواهد گرفت. به هر ترتیب پرسپولیس در جام حذفی و لیگ می‌تواند قهرمان شود و این را نشان داد و امیدوارم پرسپولیس بتواند در ادامه راه نیز موفق باشد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که دیدار شنبه هفته آینده پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان را چگونه ارزیابی می‌کند تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان جزو تیم‌های پایین جدول است و مقابل پرسپولیس می‌خواهد به هر شکلی که شده از این تیم امتیاز بگیرد اما پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی و قهرمان شدن برایش نباید هیچ تیمی فرق کند، بی‌تردید شانس سرخپوشان برای کسب سه امتیاز در مسجد سلیمان بسیار بیشتر است تا میزبان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز