از تمام بازیکنان راضی هستم؛

تارتار: برای سه امتیاز بازی می‌کنیم/ استقلال به دنبال بردن ما است تا به جمع مدعیان بازگردد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۴:۴۱
کد خبر: ۸۱۴۶۵۳
تارتار: برای سه امتیاز بازی می‌کنیم/ استقلال به دنبال بردن ما است تا به جمع مدعیان بازگردد
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: استقلال در بازی قبل شکست خورده و در چنین شرایطی آنها دنبال بردن تیم ما هستند تا به جمع مدعیان قهرمانی بازگردند اما ما هفته خوبی را سپری کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است. استقلال در بازی قبل شکست خورده و در چنین شرایطی آنها دنبال بردن تیم ما هستند تا به جمع مدعیان قهرمانی بازگردند اما ما هفته خوبی را سپری کرده‌ایم.

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: از نظر روحی و اعتماد به نفس شرایط خوبی داریم. برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. با احترام به تیم خوب و بزرگ استقلال و هوادارانش برای بردن این تیم به میدان می‌رویم. در آماری که از تیم ما به جا مانده، شش تساوی وجود دارد که نشان می‌دهد تیم ما همیشه برای بردن بازی را شروع کرده و هر وقت اشتباه کردیم، شکست خوردیم. یک بازی زیبا را از جانب هر دو تیم تماشا خواهیم کرد.

وی درباره محرومیت و مصدومیت بازیکنانش گفت: به توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، ما در هشت روز سه بازی انجام می‌دهیم. ما بازی عقب افتاده نداریم. اگر استقلال بازی عقب افتاده دارد، آنها پنج روز استراحت می‌کنند ولی تیم ما چهار روز زمان استراحت دارد. مطمئن باشید که بازیکن آسیب دیده داریم که اگر یکی، دو روز بازی ما جابجا می‌شد احتمالا به این بازی می‌رسیدند.

تارتار تاکید کرد: واقعا این بی عدالتی تا چه زمانی باید در فوتبال ما باشد؟ باید این تبعیض‌ها از بین برود. نمی‌شود همیشه برنامه‌های طوری برنامه ریزی شود که تیم‌های بزرگ سود ببرند. این ظلمی به سایر تیم‌هاست.

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: امیدوارم فوتبالمان به جایی برسد که نگاه‌ها به همه تیم‌ها برابر باشد. شب گذشته هم مشخص شد که یک بازیکن استقلال مشکلاتی برای بازی در لیگ دارد اما گویا برابر تیم ما بازی می‌کند. امیدوارم قوانین در فوتبال ما درست اجرا شوند. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید قوانین درست اجرا شوند. تنها کاری که باید فدراسیون فوتبال انجام دهد، آوردن سیستم کمک داوری ویدئویی به فوتبالمان است. درحال حاضر درحق یکسری تیم‌ها و مربیان اجحاف می‌شود. تیم‌های بزرگ از اشتباهات داوری سود می‌برند و در حق تیم‌های ضعیف و مظلوم اجحاف می‌شود.

تارتار درباره اعتراض برخی مربیان به بی عدالتی‌ها گفت: ما گناهی نکردیم که کمتر از هر تیمی استراحت می‌کنیم. استقلال بازی عقب افتاده دارد. ما فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم. از تمام بازیکنان راضی هستم و آنقدر بازیکن خوب داریم که فردا با جان و دل بازی کنیم. بی‌عدالتی باید از فوتبال ما کنار برود. باید به این مساله بپردازیم. معمولا در کشور ما همه استقلالی یا پرسپولیسی هستند. خود من هم روزی در پرسپولیس بودم اما الان باید از حق پارس جنوبی جم حمایت کنم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره زمان بازی و سرمای هوا گفت: سازمان لیگ می‌تواند زمانی برنامه ریزی کند که دمای هوا مناسب‌تر است. ما از این نظر مشکلی نداریم اما باید در بحث برنامه ریزی عدالت اجرا شود.استقلال بازیکنان خوبی را در نیم فصل جذب کرده و تفکرات آقای شفر به خوبی در تیم پیاده شده است. نوع بازی این تیم طوری است که دنبال اشتباهات حریف است. با این سبک از بازی آشنا هستیم. با وجود زمان کم، کار کردیم تا ان‌شاءالله دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز