یدالله اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال می‌تواند با شکست پارس جنوبی جم به مدعیان قهرمانی نزدیک شود/ به درخشش خریدهای جدید شفر امیدوار هستم

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۵:۲۸:۰۹
کد خبر: ۸۱۴۷۶۹
استقلال می‌تواند با شکست پارس جنوبی جم به مدعیان قهرمانی نزدیک شود/ به درخشش خریدهای جدید شفر امیدوار هستم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در بازی پارس جنوبی جم با توجه به برگزاری بازی در تهران و حمایت هواداران بنده اعتقاد دارم استقلال می تواند با شکست این تیم به مدعیان قهرمانی نزدیک شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی قبلی مقابل تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه استقلال در بازی با تراکتورسازی نتوانست آن بازی که از این تیم انتظار می رفت را به نمایش بگذارد و شما نمی توانید با در دست داشتن توپ و مالکیت آن به برتری در نتیجه برسید.

وی افزود: بی تردید استقلال در خطوط سه گانه نقاط ضعفی را دارد که باید بر طرف شود و قطعا هم کادر فنی به آن واقف است و برای بازی های فشرده و سنگین آینده باید این نقاط ضعف برطرف شود.

هافبک اسبق آبی پوشان پایتخت در ادامه با اشاره به خریدهای استقلال در نیم فصل عنوان کرد: به شخصه به خرید های جدید شفر امیدوار هستم، البته این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا هم روی آمادگی خود و هم روی هماهنگی با تیم بتوانند کار کنند.

اکبری درباره بازی امروز مقابل پارس جنوبی به خبرنگار برنا گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی امسال هم تیم خوبی نشان داده و جزو تیم هایی است که می خواهد خود را به چند تیم صدر جدول نزدیک کند و استقلال نباید این بازی را دست کم بگیرد. با توجه به برگزاری بازی در تهران و حمایت هواداران بنده اعتقاد دارم استقلال می تواند با شکست پارس جنوبی به مدعیان قهرمانی نزدیک شود.

بخش پایانی صحبت های هافبک پیشین تیم ملی درباره وضعیت آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا بود، وی در این باره عنوان کرد: گروه استقلال بسیار سخت است اما به نظرم با تلاش بازیکنان و کادر فنی می تواند در رقابت ها درخشش داشته باشد و نکته بسیار مهم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا شروع قدرتمندانه در این رقابت ها است.

نظر شما