عبدالحمید احمدی:

برای وزارت ورزش‌وجوانان تیروکمان جزو رشته‌های اولویت‌دار است

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۸:۳۳
کد خبر: ۸۱۴۷۷۸
برای وزارت ورزش‌وجوانان تیروکمان جزو رشته‌های اولویت‌دار است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان گفت: امیدوارم با یک عزم جدی و تلاش فدارسیون تیروکمان بتواند در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود حرکت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی که امروز ریاست مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیر و کمان را برعهده داشت پس از این مجمع در جمع خبرنگاران درباره مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیر و کمان اظهار کرد: امروز شاهد ارائه گزراشهای مالی خوبی از سوی فدارسیون تیر و کمان بودیم و همچنین مسائل و مشکلات مالی که مربوط به گذشته این فدراسیون بود در مجمع مطرح شد که امیدوارم با یک عزم جدی وتلاش فدارسیون بتواند در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود حرکت کند. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز حمایت لازم را در جهت توسعه زیرساخت‌ها و افتخار آفرینی ورزشکاران در آینده از این فدارسیون خواهند داشت تا بتوانیم شاهد افتخار آفرینی کمانداران در رویدادهای آینده باشیم.

وی درباره مشکلات کمانداران از نظر خوابگاه افزود: دغدغه اصلی ورزشکاران مربوط به توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات و ساخت خوابگاه است. که البته ساخت خوابگاه در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که امیدوارم هرچی سریعتر این مشکل برطرف بشود برای وزارت ورزش و جوانان تیر و کمان جزو رشته‌های اولویت دار است تا بتواند در سال آینده موفق به کسب سهمیه شود.

احمدی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش وجوانان حمایت‌های لازم خود را از این فدارسیون در جهت ساخت خوابگاه و توسعه زیرساختها انجام خواهد داد تا افتخار آفرینی کمانداران در سال آینده نیز استمرار پیدا کند البته در بحث توسعه زیرساختها قرار است وزارت ورزش و جوانان با همکاری شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی ساخت خوابگاه را در سایت تیروکمان به زودی آغاز کرده و به بهره برداری برساند.

وی در پایان گفت: تا جای که می‌دانم وزارت ورزش و شرکت توسعه اعتباری برای توسعه زیر ساخت‌ها و ساخت خوابگاه برای این فدراسیون تخصیص داده که امیدوارم در سال ۹۸ شاهد مرتفع شدن مشکلات کمانداران با ساخت خوابگاه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز