شاهرخ شهنازی:

فدارسیون تیروکمان با تمام چالش‌ها روند صعودی داشته است

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۶:۴۵
کد خبر: ۸۱۴۷۸۰
فدارسیون تیروکمان با تمام چالش‌ها روند صعودی داشته است
دبیر کل کمیته المپیک گفت: فدارسیون تیر و کمان با تمام چالشها و افت و خیرهای که داشت روند صعودی و رو به رشدی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهرخ شهنازی در مجمع عمومی سالیانه فدارسیون تیر و کمان اظهار کرد: فدارسیون تیر و کمان با تمام چالشها و افت و خیرهای که داشت روند صعودی و رو به رشدی داشته است، البته ما بدهی‌های زیادی مواجه بوده بخشی از بدهی ها پرداخت شده و قسمت دیگر نیز در حال پرداخت شدن است.

وی گفت: این رشته از پتانسیلهای خوبی برخوردار است که باید دیده شوند. نگاه ما در کمیته ملی المپیک نسبت به این رشته مثبت است. ما سعی خواهیم کرد در سال آینده بودجه بیشتری را برای تیر و کمان در نظر بگیریم من از دکتر احمدی می‌خواهم در ستاد عالی بازی‌ها این مسئله را مطرح کند تا بودجه بیشتری به تیر و کمان در سال آینده اختصاص پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: ما برنامه‌های کمانداران را در سال آینده چک خواهیم کرد و سعی می‌کنم قدم به قدم با روند فعالیت کمانداران برنامه‌های آنها را بررسی کنیم. در کمیته ملی المپیک نگاه به این رشته نگاه مثتبی است و سعی خواهیم کرد حمایت خوبی از این رشته داشته باشیم. من قبول دارم که این رشته با کمبودهای زیادی مواجه است اما کشور ما نیز در آسایش کامل به سر نمی‌برد تنها باید تلاش کنیم تا این کمبودها مرتفع شود.

دبیر کل کمیته المپیک اضافه کرد: از سال آینده که کمانداران معلول نیز تحت حمایت این فدارسیون قرار می گیرند قطعاً مسئولیت سنگینی به فدارسیون تیر و کمان واگذار می‌شود اما این قبول مسئولیت نباید به گونه‌ای باشد به این فدراسیون فشار وارد کند به اعتقاد من باید ۸ فدارسیونی که از سال آینده تحت پوشش فدراسیونهای مربوط خود می‌گیرند باید نماینده پارالمیپک در جلسه فدراسیونها حضور داشته باشد و در جریان درد دل مسئولین فدراسیونها و ورزشکاران قرار بگیرد و همچنین سهمی را برای فدراسیون مشخص کند. در حال حاضر که پارالمیپک از مجلس مستقیم بودجه دریافت می‌کند باید بتواند سهمی برای فدراسیون‌هایی که یک رشته پارالمیپکی را تحت پوشش دارند بگیرد تا آنها در انجام فعالیتهای خود با مشکل مواجه نشوند.

شاهرخ شهنازی در جمع خبرنگاران درباره مجمع عمومی سالیانه فدارسیون تیروکمان افزود: گزارشات مالی و حسابرسی خوبی در این مجمع ارائه شد و همچنین تقویم ورزشی سال آینده به تصویب رسید. فدارسیون تیر وکمان با توجه به برنامه‌های که برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ دارد تلاش می‌کنیم از نگاه مثبتی به این رشته داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر کسب سهمیه با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: این رشته با پتانسیلی که دارد در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه عملکرد خود را در گذشته نشان داده است و من از ریاست فدراسیون و هئیت ریسه این فدارسیون تشکر می‌کنم. امیدوارم مدیریت فعلی این مسیر پیشرفت را ادامه دهد تا بتوانیم شاهد موفقیت هر چه بیشتر این رشته در آینده باشیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: طی جلساتی که در ستادعالی بازی‌ها با سرپرست کاراون ۲۰۲۰ خواهیم داشت پس از اینکه این فدراسیون برنامه‌های خود را ارائه داد سعی خواهیم کرد نگاه خوبی به برنامه‌های فدراسیون داشته باشیم و در جهت کسب سهیمه حمایت لازم را به عمل آوریم در حال حاضر کسب سهمیه برای ما مهم است و سپس مدال آوری.

وی درباره مشکلات ورزشکاران از نظر خوابگاه اظهار کرد: دغدغه ورزشکاران تا به امروز از سوی فدراسیون به خوبی رسیدگی شده و شعبانی بهار سعی کرده از ورزشکاران حمایت خوبی داشته باشد و اگر مشکلی وجود داشته باشد تلاش می کنیم به این مشکلات رسیدگی شود.

شهنازی خاطرنشان کرد: موضوع خوابگاه ورزشکاران براساس پیگیری‌های که رئیس فدراسیون تیروکمان داشته درخواست آن در وزارت ورزش و جوانان مطرح شده و قول‌هایی از طرف وزارت و شرکت توسعه از نظر اعتباری داده شده که امیدوارم هر چه سریعتر مشکل خوابگاه ورزشکاران مرتفع شود.

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه قشنگ ترین صحنه‌ی که در سال ۹۷ برای شما خوشایند بود چه چیزی را عنوان می‌کنید گفت: من زمانی که شاهد موفقیت رشته‌های مختلف در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و المیپک و پارالمیپک هستیم و بعد از آن از سوی مقامات کشور از جمله رئیس جمهور و رئیس مجلس و مقام رهبری از موفقیتهای آنها تشکر می‌کند خوشحال می شوم و این قشنگترین صحنه‌ای است که می تواند من را خوشحال کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز