مجتبی شیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شود/ قرمزپوشان بازی در مسجدسلیمان را خواهند برد/ بازیکنان جدید پتانسیل بالایی دارند

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۷:۱۸:۱۶
کد خبر: ۸۱۴۷۸۷
پرسپولیس در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شود/ قرمزپوشان بازی در مسجدسلیمان را خواهند برد/ بازیکنان جدید پتانسیل بالایی دارند
مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند، انگیزه بسیار بالایی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی شیری، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه پرسپولیس هنوز هم با مشکلات بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دست و پنجه نرم می کند، چراکه بازیکنان جدیدی که به تیم آمده اند هنوز با تیم هماهنگ نیستند و این موضوع نیز مشکلاتی را در این چند بازی اخیر به وجود آورده است. به هرحال در این دیدار پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی تیم خوب پدیده را شکست بدهد و البته مهمترین فاکتور نیز درخصوص بازی های جام حذفی همین برد است.

وی افزود: بازیکنان جدید پتانسیل و کارایی بسیار بالایی دارند که هنوز نتوانستند آن را به طور کامل در پرسپولیس به نمایش بگذارند، باعث شده به بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی وارد شود و بعد از این فشار ادامه خواهد داشت چرا که رقابت‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بسیار فشرده برگزار خواهند شد.

بخش  دیگری از صحبت‌های مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران پیرامون بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در روز شنبه هفته آینده بود، وی در این باره اظهار داشت: اصولاً تیم هایی که مقابل پرسپولیس قرار می گیرند انگیزه بسیار بالایی دارند تا توانایی های خود را نشان بدهند، ضمن اینکه در بازی های لیگ به ویژه در نیم فصل دوم مقابل تیم‌های پایین جدول سخت تر و پیچیده تر از بازی با تیم‌های بالای جدول است. بنده بسیار امیدوار هستم پرسپولیس با سه امتیاز از مسجدسلیمان برگردد و اعتقاد دارم در این دیدار کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین تر است.

شیری درباره احتمال نبود سیدجلال در این بازی تصریح کرد: امیدوارم مشکل سیدجلال حاد نباشد، او یکی از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس است. البته برانکو برای این موضوع هم برنامه خواهد داشت.

او درخصوص پیش بینی اش درباره نتیجه بازی عنوان کرد: نتیجه بازی را بسیار سخت است بخواهیم پیش بینی کنیم اما معتقدم پرسپولیس با اختلاف یک گل و با نتیجه یک بر صفر نفت مسجدسلیمان را در شهر خودش شکست می و در جمع مدعیان باقی خواهد ماند.

شیری خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس با برد برابر پدیده مشهد در جام حذفی نشان داد می‌تواند در لیگ و رقابت های جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند و معتقدم در آسیا درخشش سال قبل را تکرار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز