در جلسه کارگروه دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی پیشنهاد شد؛

آزمون‌های غربالگری از تیم‌های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۱۵۰۰۷
آزمون‌های غربالگری از تیم‌های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو
یازدهمین جلسه کارگروه تشکیل دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در آکادمی ملی المپیک تشکیل و در خصوص برنامه های این مرکز برای سال 98 بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این جلسه که با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، حاضرین در رابطه با برنامه های پیشنهادی سال 98 این مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این برنامه ها در قالب اجرای معاینات غربالگری جهت تیم های شرکت کننده در المپیک 2020 توکیو، انجام مشاوره های لازم جهت پیشگیری از آسیب ورزشکاران در معرض خطر آسیب، برگزاری کارگاه های آموزشی برای سه فدراسیون کشتی، تکواندو و کاراته و همچنین نشست های ماهانه با صاحب نظران در مقوله پیشگیری از آسیب های ورزشی تدوین و به عنوان برنامه های پیشنهادی سال 98 دپارتمان به رئیس آکادمی ملی المپیک ارائه خواهد شد.

دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی که پیش از این قرار بود در بهمن ماه 97 آغاز به کار نماید، در آینده ای نزدیک با برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک فعالیت های خود را در قالب سه کارگروه تحقیقاتی، آموزشی و ارتقاء سلامت آغاز می کند.

نظر شما