با مدیران IT فدراسیون‌ها؛

نخستین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات کمیته ملی المپیک برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۱:۳۲
کد خبر: ۸۱۵۲۱۸
نخستین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات کمیته ملی المپیک برگزار شد
نخستین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات کمیته ملی المپیک با مدیران آی تی فدراسیون های ورزشی با حضور دکتر سعیدی خزانه دار، دکتر رهنما مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی، دکتر واقف زاده رئیس کمیسیون و محمد عبیری دبیر کمیسیون در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ابتدای این نشست که برای نخستین بار از سوی کمیته ملی المپیک برای فدراسیونهای ورزشی برگزار شده بود دکتر واقف زاده ضمن اشاره به اهمیت فن آوری اطلاعات برای کشور بخصوص حوزه های فعال و پر اهمیت در این زمینه همچون فدراسیونهای ورزشی گفت:هدف از برگزاری این نشست بهره همندی از تجارب مسئولان آی تی در فدراسیونها و همکاری در زمینه تولید محتوای آموزشی و یا امور تخصصی دانست.

رییس کمیسیون فناوری و اطلاعات کمیته گفت: ما می بایست به راه اندازی " آی پی تی وی"، اهمیت درآمد زایی، راه اندازی انجمن بازیهای رایانه ای در هر فدراسیون و استفاده از ظرفیت بالای IT توجه داشته باشیم.

دکتر رهنما  مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی کمیته توضیحاتی در خصوص توانایی و ظرفیتهای موجود شرکت در این زمینه ارائه داده و تاکید داشتند،می تواند در این زمینه تعامل و همکاری خوبی با ای تی فدراسیونها داشته باشد در ادامه خانم یحیایی عضو کمیسیون نیز توضیحات جامعی در این باره ارائه سپس دکتر بابایی مدیر عامل شرکت(heathy pal) در این زمینه توضیحاتی را در مورد قابلیتهای سامانه جامع سلامتی ارائه کردند.

سپس در راستای بهره مندی از تجارب یکدیگر،مسئولان آی تی فدراسیونها نقطه نظرات، پیشنهادات مشکلات و درخواستهای خود را در این زمینه اراده کردند. استانداردسازی تعاریف ورزشی، نظارت بر تولید محتوا، نحوه همکاری در این زمینه راهکارهای تعامل و همکاری در زمینه توسعه و بهرمندی از تجارب اعضا  از مهمترین موارد مطروحه در نشست بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز