سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند نقش مهمی در برد برابر پدیده داشت/ کیفیت زمین مسجدسلیمان پایین است/ امیدوارم پرسپولیس با کسب سه امتیاز به تهران بازگردد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳:۳۹
کد خبر: ۸۱۵۲۵۲
بیرانوند نقش مهمی در برد برابر پدیده داشت/ کیفیت زمین مسجدسلیمان پایین است/ امیدوارم پرسپولیس با کسب سه امتیاز به تهران بازگردد
مهاجم پیشین تیم پرسپولیس گفت: بازی کردن در پرسپولیس مانند تیم ملی سخت است و زمان می برد بازیکنان جدید بتوانند هماهنگ شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری،  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی بدی نبود ولی شاداب همیشگی را از پرسپولیس ندیدیم و فکر می کنم مهمترین دلیل آن هم حضور بازیکنان جدید و عدم هماهنگی کامل آنها با تیم بود.

او افزود: برد در این دیدار بسیار مهم بود، به لطف بد پنالتی زدن مشهدی ها و گلری خوب بیرانوند که نباید به سادگی از نقش او در این برد گذشت، سرخپوشان حریف خود را حذف کردند و به اعتقاد من علیرضا بیرانوند نقش مهمی در برد قرمزها برابر پدیده شهر خودرو داشت.

انتظاری درباره بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: کیفیت زمین مسجد سلیمان پایین است و فکر می کنم این مهمترین مشکل پرسپولیس خواهد بود، البته بازی با تیم های پایین جدولی سخت است و در بالای جدول هم رقابت حساسی میان پرسپولیس، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی است.

مهاجم پیشین قرمزهای پایتخت تصریح کرد: امیدوارم پرسپولیس با هماهنگی بازیکنان جدید در این دیدار بتواند بازی تماشاگر پسند ی از خود ارائه بدهد و باکسب 3 امتیاز به تهران باز گردد. به اعتقاد من پرسپولیس این توانایی را دارد که در لیگ و جام حذفی قهرمان شود، البته بازیکنان جدید باید خود را زودتر با تیم هماهنگ کنند. مطمئن هستم مهدی ترابی می تواند برای پرسپولیس ثمر بخش باشد اما باید قبول کرد او هنوز نتوانسته خودش را در پرسپولیس پیدا کند. هوادار فراموش نکند بازی کردن در پرسپولیس مانند تیم ملی سخت است و زمان می برد بازیکنان جدید بتوانند هماهنگ شوند و در این میان هواداران باید از آنها حمایت کنند.

نظر شما
پرونده ویژه