استقلال دو- پارس جنوبی جم صفر؛

رستگاری استقلال با طوفان پاتوسی/ تارتار در آزادی به شفر باخت

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵:۰۷
کد خبر: ۸۱۵۲۷۲
رستگاری استقلال با طوفان پاتوسی/ تارتار در آزادی به شفر باخت
تیم فوتبال استقلال توانست با نتیجه دو بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع آبی‌ها به پایان رسید.

استقلال برای جبران باخت مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم همه تلاش خود را به کار برد تا در هفته نوزدهم مقابل پارس جنوبی جم برنده میدان باشد. آبی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند. ارسال یک کرنر در دقیقه دهم روی دروازه تیم پارس جنوبی با اشتباه مدافع پارس جنوبی همراه شد تا دروازه تیم پارس با یک گل به خودی باز شود.

در ادامه استقلال باز هم موقعیت گلزنی داشت اما با بدشانسی نتوانست به گل دوم برسد. پارس جنوبی جم برای جبران گل خورده حملات خود را آغاز کرد اما دفاع مستحکم استقلال مانع گلزنی شد. ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پارس جنوبی در دقیقه 23 را محمد نوری به سمت دروازه استقلال زد ولی این توپ از بالای دروازه آبی ها به اوت رفت.

ارسال صیادمنش در دقیقه 28 با ضربه سر پاتوسی همراه شد ولی رحمان احمدی این توپ را در آغوش گرفت. در دقیقه30 استقلال به ضربه پنالتی رسید. خطای اعلام شده روی صیادمنش در دقیقه 30 یک ضربه پنالتی برای استقلال به ارمغان آورد.

این ضربه را وریا غفوری در دقیقه 32 زد ولی رحمان احمدی توپ را به کرنر فرستاد. فرصت تک به تک عالی  برای استقلال ولی بازهم رحمان احمدی ناجی دروازه پارس جنوبی  شد. این فرصت در دقیقه 34 بدست آمد ولی ضربه دانشگر را رحمان احمدی دفع کرد.

 ارسال پاتوسی در دقیقه 38 بدون برخورد به هیچیک از بازیکنان به گل دوم استقلال تبدیل شد و این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید. 

در نیمه دوم استقلال باز هم بازی را هجومی آغاز کرد. ارسال خوب وریا غفوری در دقیقه 53 از کنار دروازه پارس جنوبی جم راهی اوت شد. فرصت عالی برای منشا روی پاس پاتوسی در دقیقه 55 ولی شوت او را رحمان احمدی با پا دفع کرد.

 شوت محکم سیف اللهی را رحمتی در دقیقه 73 دفع کرد. ضربه سر بازیکن پارس جنوبی را رحمتی در دقیقه 43 گرفت و در ادامه منشا در دقیقه 75 در مصاف تک به تک با رحمان احمدی ناکام بود و نتوانست گل سوم را به ثمر برساند

 تیم پارس جنوبی جم در دقیقه 79 به گل رسید ولی داور این گل را آفساید اعلام کرد. بازهم فرصت عالی برای استقلال در دقیقه 88 و اینبار شوت ایسما در مصاف تک به تک با رحمان احمدی را دروازه بان تیم پارس جنوبی دفع کرد. این دیدار با برتری دو بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

نظر شما
پرونده ویژه