با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی مازندران در ساری افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۸:۱۳
کد خبر: ۸۱۵۴۷۰
بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی مازندران در ساری افتتاح شد
بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز با حضوردکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بزرگترین مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مازندران امروز پنجشنبه دوم اسفند 97 با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران در ساری افتتاح شد. این مجتمع ورزشی در پنج طبقه به مساحت 8 هزار مترمربع با اعتباری حدود 70 میلیارد ریال ساخته شده است.

این مجتمع ورزشی شامل 2 استخر مجزا برای بانوان و آقایان، 2 باشگاه بدنسازی و 12 سالن بولینگ، سالن آموزشی و تمرینی برای ورزشکاران است. سالن رستوران، فست فود و شهر بازی برای کودکان از دیگر امکانات این مجتمع ورزشی میباشد که نخستین بار در بین استان های شمالی کشور در مازندران احداث شده است.

در مجموع با راه اندازی این مجتمع برای حدود 200 نفر از جوانان ایجاد اشتغال شده است. همچنین با حضور ورزش و جوانان خانه وزنه برداری و سالن سرپوشیده تنیس شهر ساری نیز با اعتبار 170 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید. وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای افتتاح سالن ورزشی پایین بازار آمل، خانه وزنه برداری و زمین سرپوشیده تنیس ساری، مجتمع ورزشی کاسپین و بازدید از پروژه نیمه کاره ماهفروجک ساری و سالن شهید متقی این شهر به مازندران سفر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز