مهدی سهرابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اردوی ماهشهر انتخابی تیم ملی استقامت نبود/ تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی آسیا رقم بزنیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۶:۳۱:۲۹
کد خبر: ۸۱۵۴۷۵
اردوی ماهشهر انتخابی تیم ملی استقامت نبود/ تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را در مسابقات قهرمانی آسیا رقم بزنیم
کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: اردوی مقدماتی ماهشهر، یکی از بهترین اردوهایی بود که تیم ملی دوچرخه سواری ایران طی چند سال گذشته داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی سهرابی، کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری آقایان، طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص اردوی مقدماتی استقامت ماهشهر جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 ازبکستان بیان کرد: در شرایط آب و هوایی فصل زمستان، یکی از بهترین شهرها برای برگزاری اردو، شهر ماهشهر بود. از نظر شرایط آب و هوایی و برنامه تمرینی، این اردو یکی از بهترین اردوهایی بود که تیم ملی دوچرخه سواری ایران طی چند سال گذشته داشته است. اولویت تیم ملی دوچرخه سواری، تمرینات، شرایط آب و هوایی و جاده است و در درجه دوم برنامه غذایی ورزشکاران است. اولویت اول ما در بهترین شکل بود و اردوی بسیار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: اردوی ماهشهر، اردوی آمادگی و تمرینی بود و ورزشکارها تمرینات خود را به طور منظم داشتند و اصلا اردویی به نام اردوی انتخابی وجود نداشت. از اردوی دوم، تمرینات سرعتی‌تر و انتخابی خواهد شد و نفرات آنالیز می‌شوند. در آخر، اردوها جهت هماهنگی نفرات تیم و تمرینات تخصصی‌تر خواهد بود.

سهرابی در پاسخ به این پرسش که چرا در هفته‌ی اول اردوی ماهشهر حضور نداشته است، گفت: من در اردوهای مداوم قهرمانی آسیا در بخش پیست حضور داشتم و باعث شده بود از برنامه کاری و زندگی شخصی خود عقب افتاده باشم. به همین دلیل بعد از هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون دوچرخه سواری، قرار بر آن شد من و یک سری از نفرات یک هفته دیرتر در اردو حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی دوچرخه سواری با حمایت بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، با وجود کمبودها و حداقل امکانات در رقابت‌های قهرمان آسیای 2019 ازبکستان، بتواند نتیجه مطلوبی برای کشورمان کسب کند.

نظر شما
پرونده ویژه