حسین امیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیکان از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر والیبال است/ استفاده از ویدئوچک در کاهش اشتباه داوران تاثیر مثبت می‌گذارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۵:۴۶:۲۶
کد خبر: ۸۱۵۴۹۵
پیکان از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر والیبال است/ استفاده از ویدئوچک در کاهش اشتباه داوران تاثیر مثبت می‌گذارد
کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران گفت: اگر بتوانیم از این مرحله صعود کنیم قطعا یکی از تیم‌ها حاضر در فینال خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در نخستین مرحله بازی‌های پلی‌آف لیگ‌ برتر والیبال باشگاه‌ های کشور تیم والیبال پیکان موفق شد در سه ست متوالی از سد تیم پرستاره ساپیا عبور کند و با خیال آسوده تری خود را برای بازی برگشت آماده کند.

حسین امیری، کاپیتان تیم پیکان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این بازی عنوان کرد: متاسفانه در جریان  لیگ چهار هفته پایانی را خوب بازی نکردیم ولی به نظرم این بار همه باخت‌ها را جبران کردیم و نمایش خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: بازی خیلی سخت بود. سایپا تیم خوب و پر مهره‌ای است اما در طول این چند هفته اخیر تمرینات خوبی را سپری کردیم و از نظر آمادگی شرایط ایده آلی داریم. بازی یکشنبه نقش تعیین کننده‌ای برای صعود به مرحله بعد دارد. بنابراین حساسیت و جذابیت بازی به نظرم دو چندان است.

امیری ادامه داد: برای این بازی تلاش می‌کنیم دوباره سایپا را خوب ارزیابی کنیم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم تا به امید  خدا بتوانیم حضورمان را در مرحله یک  چهارم نهایی  قطعی بسازیم.

کاپیتان پیکان درخصوص شانس قهرمانی تیمش گفت: اگر بتوانیم از این مرحله صعود کنیم قطعا یکی از تیم‌ها حاضر در فینال خواهیم بود. تیم خوبی داریم که قطعا شایستگی قهرمانی را هم دارد ولی جو مسابقات طوری است که نمی‌توان از الان قهرمانی را پیش بینی کرد.

امیری درمورد استفاده از ویدیو چک در مرحله پلی آف لیگ والیبال اظهار کرد: داوری خوب بود. آقای عابدزاده یکی از بهترین داوران والیبال محسوب می‌شوند که امروز هم قضاوت خوبی داشتند. استفاده از ویدیو چک قطعا می‌تواند اشتباهات داوری را کاهش بدهد. بازی‌های پلی‌آف از حساسیت بالایی برخوردار است. بنابراین استفاده از ویدیو چک ضروری است.

نظر شما