افشین قطبی:

بازی با نساجی مازندران در قائمشهر کار دشواری است/ باید به داوران احترام بگذاریم

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۱۵۵۱۰
بازی با نساجی مازندران در قائمشهر کار دشواری است/ باید به داوران احترام بگذاریم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد به روزهای اوج نزدیک می شود و این خواستن ما را به اهدافمان نزدیک می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر میهمان نساجی مازندران است که هم اکنون در رتبه دهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارد.

افشین قطبی در نشست خبری اظهار داشت: بازیکنان ما به آنچه که خواسته کادر فنی بود رسیدند و با این کار ما روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم. ما باید برای رسیدن به بالای جدول تلاش بیشتری را انجام دهیم و در هر بازی نیز تکنیک خود را اجرا کنیم. از نظر ما هر بازی برابر تیم های لیگ برتری به خصوص در نیم فصل دوم سخت و دشوار است و باید حواس جمع حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: نساجی مازندران از تیم های پرطرفدار و جونداری است و بازی خوبی را انجام می دهد و با هوادارانی که در زمین خانگی دارد بازی کردن در برابر این تیم برای ما و هر تیم دیگری دشوار است.  ما فردا بازی سختی داریم و امیدواریم که بتوانیم در این دیدار نیز همانند بازی گذشته برابر پرسپولیس برنده از زمین خارج شویم.

قطبی تصریح کرد: به هر حال ما برای برد وارد زمین می شویم و این هدف را تیم مقابل ما نیز دنبال می کندو هر تیمی که بتواند دستورات کادر فنی را بهتر روی زمین پیاده کند برنده می شود.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد داوری لیگ برتر گفت: داوری یکی از کارهای دشوار در فوتبال است و برخی از اشتباهات داوری نیز جزئی از بازی است. باید به قاضی میدان احترام قائل باشیم و هر مشکلی را به گردن داور نیاندازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز