به میزبانی پاریس؛

درخواست ۱۹ فدراسیون بین‌المللی برای حضور در المپیک

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۱:۰۳
کد خبر: ۸۱۵۶۹۵
درخواست ۱۹ فدراسیون بین‌المللی برای حضور در المپیک
بریک‌دنسینگ، ورزش‌های صعودی، اسکیت بردینگ و موج سواری برای راه یابی به المپیک 2024 پاریس منتظر تائید نهایی کمیته بین‌المللی المپیم هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 4 رشته بریک‌دنسینگ، ورزش‌های صعودی، اسکیت‌بردینگ و موج‌سواری در تلاش هستند تا به بازی‌های 2024 پاریس راه پیدا کنند. این 4 رشته برای بازی‌های المپیک 2024 منتظر تایید نهایی کمیته بین‌المللی المپیک هستند.

بریک‌دنسینگ در صورت حضور در المپیک، اولین تجربه خود را در این بازی‌ها خواهد داشت در حالی که 3 رشته دیگر در بازی‌های 2020 توکیو نیز حضور دارند.

کمیسیون برنامه‌ریزی IOC قرار است درباره این پروپوزال قبل از نشست هیات اجرایی در تاریخ 26 تا 28 مارس، مذاکراتی را داشته باشد.

IOC در نشست ماه ژوئن موقتا این پیشنهادات را مورد تصویب قرار می‌گیرد تا در نشست هیات اجرایی در ماه دسامبر 2020، چهار ماه بعد از المپیک تصویب نهایی صورت بگیرد.

براساس اعلام کمیته برگزاری بازی‌های 2024 پاریس، رشته‌های دیگر از جمله بیس‌بال – سافتبال، کاراته، اسکواش، اسنوکر و شطرنج نیز در تلاش هستند به این بازی‌ها راه پیدا کنند.

کمیته برگزاری بازی‌های 2024 پاریس اعلام کرد 19 فدراسیون بین‌المللی پیشنهادات خود را برای حضور در این بازی‌ها ارائه کرده‌اند که این کمیته اعلام کرده 248 ورزشکار در 4 رشته ورزشی می‌توانند در این بازی‌ها حضور داشته باشند.

در توکیو 474 ورزشکار در 5 رشته جدید شانس حضور در بازی‌های 2020 را پیدا خواهند کرد.

نظر شما