به دلیل عدم صدور ویزا برای ۲ پاکستانی؛

میزبانی مسابقات تیراندازی از هند گرفته شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۱۵۷۰۹
میزبانی مسابقات تیراندازی از هند گرفته شد
کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد به دلیل عدم صدور ویزا برای ورزشکاران پاکستانی جهت حضور در مسابقات جهانی تیراندازی، میزبانی رقابت‌های بین‌المللی از هند گرفته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بین‌المللی المپیک (IOC) تمامی درخواست‌های هند را برای میزبانی در رویدادهای آینده، لغو کرد. این اتفاق به دلیل عدم صدور ویزا برای ورزشکاران پاکستانی به خاطر حضور در رقابت‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی رخ داد.

IOC امروز اعلام کرد دولت هند برای 2 ورزشکار پاکستان جهت شرکت در مسابقات جهانی تیراندازی ویزا صادر نکرده است. عدم صدور ویزا به دلیل تنش‌های سیاسی بین دو کشور بوده است.

هند به دلیل اتفاقات روز 14 فوریه و حملاتی که از سوی پاکستان صورت گرفت و در پی آن بیش از 40 سرباز کشته شدند، برای دو ورزشکار پاکستانی ویزا صادر نکرده است این در حالی است که دولت پاکستان این حملات را گردن نگرفته است.

به دنبال این اتفاقات، IOC اعلام کرد به هند در مسابقات آینده میزبانی نمی‌دهد و عدم صدور ویزا برای ورزشکاران پاکستان برخلاف چارت المپیک بوده است. IOC به فدراسیون‌های بین‌المللی اعلام کرده تا زمانی که هند شرایط حضور ورزشکاران تمامی کشورها را فراهم نکند، به این کشور میزبانی ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز