هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس تهران؛

آزمون سخت قرمزپوشان در جنوب/ دست برانکو خالی ماند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۸۱۵۷۶۱
آزمون سخت قرمزپوشان در جنوب/ دست برانکو خالی ماند
تیم پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر بدون خط دفاعی مستحکم خود به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف میزبان خود تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌رود.

پرسپولیس درحالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که توانست در رقابت‌های لیگ برتر تیم  استقلال خوزستان را با دو گل شکست بدهد. سرخپوشان با 7 غایب به مصاف نفتی‌ها می‌روند. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه و آدام همتی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند قرمزها را همراهی کنند. 

خلیل‌زاده در تمرین دچار مصدومیت شد و به همین دلیل سرخپوشان را در سفر به مسجدسلیمان همراهی نکرد.  شایان مصلح به دلیل سرماخوردگی با هماهنگی کادر پزشکی در آخرین تمرین قرمزها پیش از دیدار با تیم نفت مسجد سلیمان شرکت نکرد. در غیاب سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده که به دلیل مصدومیت مقابل نفت مسجدسلیمان غایب هستند حضور مصلح در این بازی برای پرسپولیسی‌ها مهم خواهد بود و به همین دلیل تلاش‌هایی در حال انجام است تا او به بازی امروز  برسد.

گلزنان پرسپولیس در تقابل با نفت مسجد سلیمان هادی نوروزی، علی علیپور و امید عالیشاه هستند. علی علیپور از ابتدای لیگ هجدهم ۱۵۸۴ دقیقه برای پرسپولیس در زمین حاضر بوده و موفق شده است ۹ گل به ثمر برساند. علیپور یک بار پاس گل داده و دو بار هم کارت زرد گرفته است. بهترین عملکرد علیپور در فصل جاری مربوط به بازی با پارس جنوبی است که نمره ۹/۲ از ۱۰ دریافت کرد و بدترین عملکرد وی نیز در بازی با نفت مسجد سلیمان و با نمره ۵/۸ رقم خورد

پرسپولیس در لیگ چهاردهم در دو بازی رفت و برگشت به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و هردو دیدار به تساوی انجامید. در دیدار رفت لیگ هجدهم نیز بازی دو تیم به تساوی انجامیده است. 

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس از هفته نوزدهم لیگ برتر روز شنبه 4 اسفند به جای ساعت 18:30 از ساعت 16 آغاز می‌شود.

گروه داوری بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران

داور: حسین زرگر

کمک داور اول: سعید علی نژادیان

کمک داور دوم: جواد مداح

داور چهارم: قهرمان نجفی

داور خط اول: محمدرضا اکبریان

داور خط دوم: کوپال ناظمی

ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز