ساغر آجیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی سختی مقابل هیرو داشتیم/ قهرمانی را به راحتی از دست نمی‌دهیم/ قضاوت داور عادلانه بود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۶:۳۱:۲۹
کد خبر: ۸۱۵۷۸۹
بازی سختی مقابل هیرو داشتیم/ قهرمانی را به راحتی از دست نمی‌دهیم/ قضاوت داور عادلانه بود
بازیکن تیم بسکتبال نامی‌نو گفت: نمی‌توان یک یا دو بازیکن را عامل این پیروزی دانست و در مجموع کل تیم نمایش قابل قبولی را در این بازی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی سوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان روز گذشته با برگزاری دو بازی پیگیری شد که در نهایت دو تیم نامی‌نو و دانشگاه آزاد با برتری مقابل هیرو و گروه بهمن فینالیست این دوره از مسابقات شدند.

ساغر آجیلی بازیکن تیم نامی‌نو که در این فصل از بازی‌ها عملکرد مثبتی برای نامی‌نو داشته در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص پیروزی تیمش و راهیابی نامی‌نو به فینال گفت: دو بازی اول ما مقابل هیرو در پلی‌آف بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود ولی در بازی سوم بازی نسبتا راحت‌تری مقابل این تیم داشتیم و خوشبختانه با پیروزی که به دست آمد به فینال رسیدیم. در بازی اول بازی را به هیرو واگذار کردیم ولی می‌دانستیم این پایان کار نیست و می‌توانیم در تهران جبران کنیم. در بازی دوم همان اتفاقی که برای ما در بازی اول افتاد این‌بار برای هیرو پیش آمد و در ثانیه‌های پایانی ما برنده بازی بودیم.

وی در ادامه افزود: با وجود تمرینات سخت و فشرده‌ای که در این فصل بازیکنان ما داشتند از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار داشتیم و همین امر باعث شد در بازی سوم نسبت به حریف برتر باشیم.

آجیلی در پاسخ به این سوال که بازی با دانشگاه آزاد در فینال را چطور پیش‌بینی می‌کند، افزود: این اولین بازی ما با دانشگاه آزاد خواهد بود و شناخت چندانی از این تیم نداریم ولی در این چند روزی که تا بازی ما باقی مانده قطعا روی این تیم هم کار خواهیم کرد و قهرمانی را به راحتی از دست نخواهیم داد.

بازیکن تیم نامی‌نو همچنین درخصوص اعتراض سرمربی تیم هیرو در بازی گذشته نسبت به داوری این بازی خاطرنشان ساخت: تماشاگران در بازی اول دیدند که داوری به ضرر ما تمام شد ولی در دو بازی بعد تیم داوری کاملا قضاوت عادلانه‌ای را داشتند و مشکلی نبود که سرمربی بخواهد اعتراض کند و تیم هیرو به خاطر آن متضرر شده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان نامی‌نو در این دیدار عملکرد بهتری داشت، گفت: نمی‌توان یک یا دو بازیکن را عامل این پیروزی دانست و در مجموع کل تیم نمایش قابل قبولی را در این بازی داشتند و این پیروزی تیمی بود.

آجیلی اظهار کرد: خوشبختانه با وجود پیچ‌هایی که از بسکتبال بانوان حمایت می‌کنند شاهد هستیم استقبال خوبی از دیدارهای این فصل به عمل آمده و تیم‌های لیگ برتری طرفداران بیشماری دارند. از حمایت‌ها و پیگیری‌های فدراسیون بسکتبال درخصوص بانظم برگزاری شدن مسابقات بانوان تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد رشد روزافزون بسکتبال بانوان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز