کیمیا یزدیان طهرانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شانس با ما یار نبود/ انگیزه زیادی برای حضور در فینال داشتیم/ اشتباهات داوری امسال همه تیم‌ها را شاکی کرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳:۵۰
کد خبر: ۸۱۵۹۳۸
شانس با ما یار نبود/ انگیزه زیادی برای حضور در فینال داشتیم/ اشتباهات داوری امسال همه تیم‌ها را شاکی کرد
بازیکن تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: امسال هر چقدر در توانایی کادر فنی و بازیکنان پیشرفت داشتیم ولی متاسفانه در داوری پسرفت دیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا یزدیان طهرانی، بازیکن تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن، در مورد باخت مقابل دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی سختی بود. هر دو تیم با آمادگی کامل و با انگیزه زیاد برای برد آمده بودیم. ولی شانس با ما یار نبود و نتوانستیم در بازی سوم موفق عمل کنیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم و حضور در فینال را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: لیگ بسکتبال بانوان امسال در سطح بسیار بالایی برگزار شد. از نظر کیفی ارتقاء زیادی داشتیم. امیدوارم در سال‌های آتی نیز این روند ادامه دارد باشد. اما اشتباهات داوری امسال همه تیم‌ها را شاکی کرد. امسال هر چقدر در توانایی کادر فنی و بازیکنان پیشرفت داشتیم ولی متاسفانه در داوری پسرفت دیدیم.

طهرانی درباره حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: امسال گروه بهمن به عنوان نماینده ایران در این مسابقات که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. با توجه به اردوهایی که امسال برای تیم ملی در طول سال برگزار شد و لیگ خوبی که داشتیم قطعا با تجربه نسبتا بهتری راهی این مسابقات می‌شویم و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

بازیکن تیم گروه بهمن در پایان در مورد اردوهای تیم ملی اظهار کرد: طبق شنیده‌های من به زودی اردوهای تیم ملی پنج نفره آغاز خواهد شد. ولی هنوز تکلیف کادر فنی تیم مشخص نیست.

نظر شما