با حضور مدرسان FIA برای نخستین بار در ایران برگزار شد؛

سمینار آموزشی داوری و اجرایی رشته‌های دریفت و ​کراس کانتری

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰:۱۷
کد خبر: ۸۱۶۲۶۸
سمینار آموزشی داوری و اجرایی رشته‌های دریفت و ​کراس کانتری
اولین سمینار آموزشی داوری و اجرایی رشته های دریفت و ​کراس کانتری طی سه روز در سالن همایش های آکادمی ملی فوتبال و پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این سمینار آموزشی در روزهای ​یکم​ تا سوم اسفند ماه با حضور مدرسین بین المللی و زیر نظر فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) بصورت تئوری و عملی انجام شد. در روز اول این سمینار، کلاس آموزشی S​enior Officials که مرتبط با مباحث برگزاری، داوری و ایمنی مسابقات رالی و کراس کانتری  بود انجام و نزدیک به ۳۰ شرکت کننده با قوانین روز این مسابقات آشنا شدند. اما روز دوم سمینار به نحوه برگزاری و داوری مسابقات در رشته دریفت اختصاص داشت و مدرسین بین المللی به آموزش قوانین مرتبط با این رشته به صورت تئوری پرداختند، در این کلاس نزدیک به ۱۲۵ شرکت کننده حضور داشتند.

روز سوم این سمینار که در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد و شرکت کنندگان ​با حضور در این کلاس عملی به یادگیری مباحث و روش های روز برگزاری و داوری رشته های دریفت و کراس کانتری ​آشنا شدند. در حاشیه این سمینار طی دیدار محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون ​و سعیدی ​مسئول کمیته رالی با مدرسین فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، برنامه ریزی در خصوص برگزاری مسابقات کاندیداتوری کراس کانتری برای نخستین بار در کشورمان ​آغاز و مقرر شد با مشخص شدن امکانات مورد نیاز و تایید فدراسیون جهانی تاریخ برگزاری آن تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ اعلام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز