پرویز برومند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال الان هم در جمع مدعیان است/ آبی‌پوشان، ذوب‌آهن را خواهند برد/ حضور منصوریان هیجان خاصی ندارد!

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۴:۵۵:۰۵
کد خبر: ۸۱۶۲۷۰
استقلال الان هم در جمع مدعیان است/ آبی‌پوشان، ذوب‌آهن را خواهند برد/ حضور منصوریان هیجان خاصی ندارد!
دروازه‌بان اسبق استقلال معتقد است آبی‌پوشان یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال استقلال و ذوب آهن امروز از ساعت 18:30 در دیدار معوقه لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.

پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره این بازی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به بازی های  دو تیم در هفته های اخیر بنده معتقدم امروز شاهد بازی قشنگی خواهیم بود.

وی افزود: ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بازی های خوبی را نمایش گذاشته و روحیه خوبی نیز دارد و در این سمت استقلال در آخرین بازی خود نشان داد به هماهنگی و انسجام خوبی به لحاظ تیمی و تاکتیکی دست پیدا کرده است. من فکر می کنم استقلال بتواند این بازی را به خوبی در خانه پیش ببرد و با توجه به حمایت هواداران آبی پوشان می توانند 3 امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کنند.

دروازه بان اسبق استقلال درباره حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوب آهن واینکه این موضوع تا چه حد می تواند روی بازی تاثیرگذار باشد گفت: چنین موضوعی برای اولین بار نیست که رخ می دهد و به نظر بنده این موضوعی نیست که بخواهد باعث حساسیت شود.

وی پیرامون حضور استقلال در جمع مدعیان قهرمانی اظهار داشت: استقلال الان هم در جمع مدعیان قهرمانی است و 7امتیازی عددی نیست که تیم ها در طول یک نیم فصل آن را از دست ندهند و بی تردید فاصله بیشتر از این را هم استقلال می توانست جبران کند.

برومند در پایان پیرامون بازیکنان جدید استقلال گفت: معتقدم این بازیکنان هنوز با تیم به طور کامل هماهنگ نشده اند و بیشتر از آنچه که نشان داده اند توان دارند و در سه بازی آینده می توانند روند رو به رشد خود را نشان بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز