دکتر مسعود سلطانی فر:

ورزشکاران باید بدانند برای تامین امنیت کشور چه هزینه سنگینی پرداخت می‌کنیم/ غلامی در لحظه‌ای سخت تصمیم درست سیاسی گرفت

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۸:۰۶
کد خبر: ۸۱۶۲۹۶
ورزشکاران باید بدانند برای تامین امنیت کشور چه هزینه سنگینی پرداخت می‌کنیم/ غلامی در لحظه‌ای سخت تصمیم درست سیاسی گرفت
وزیر ورزش و جوانان در مراسمی از شطرنج باز کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه شورای معاونان از آرین غلامی شطرنج باز قائمشهری تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از پیشرفت تحصیلی این ورزشکار، تربیت خانوادگی او را ستود و اظهار داشت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت، تصمیمی درست برای حفظ از أصول و ارزش های انقلاب اسلامی اتخاذ کند.

دکتر سلطانی فر عدم رویارویی غلامی با حریفی از رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در شرایطی که تحریم های ناعادلانه و غیر قانونی آمریکایی ها، شرایط ویژه ای را در کشور ایجاد کرده از طرفی برخی ناامنی هایی  را هم، گروه های معاند و تکفیری ها بوجود آوردند، هزینه های سنگینی برای تأمین امنیت می پردازیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید بدانیم فضای امن و با آرامش امروز برای کار و ورزش چه هزینه هایی بابت این امنیت پرداخت می شود و چه جوان هایی و چه سرمایه هایی، جان خود را فدای کشور و مردم و نظام می کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حرکت ارزشمند آرین غلامی باعث می شود، دل ایثارگران شاد شود، اظهار داشت: حتما این حرکت در تاریخ ثبت خواهد شد و به عنوان یک حرکت ارزشمند و قهرمانانه در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، مطمئنا توشه ای برای اقدامات، حرکات و برنامه های آینده آرین غلامی خواهد شد.

دکتر سلطانی فر در پایان با آرزوی موفقیت برای آرین غلامی گفت: خیلی دور نیست که این ورزشکار ارزنده در تیم ملی ایران و در عرصه های رقابتی مهم قاره ای و جهانی درخشش های بیشتری داشته باشد.

در پایان این دیدار که در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت دکتر سلطانی فر از آرین غلامی که به همراه پدر خود دعوت شده بود، تقدیر و تجلیل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز