مریم کریمی:

انسجام و همدلی رمز موفقیت تیم ما در لیگ برتر بود

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴:۵۷
کد خبر: ۸۱۶۴۴۰
سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان گفت: انسجام و همدلی بین بازیکنان تیم رمز موفقیت ما برای تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم کریمی، سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان فولاد مبارکه سپاهان، بیان کرد: پیش از شروع رقابت های لیگ برتر اردوی ۱۰ روزه ای را برای تیم برگزار کردیم تا بازیکنان با آمادگی بالای جسمی و روحی در این مسابقات حاضر شوند.

وی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه سپاهان در دوره قبل هم عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده بود و کار ما برای حفظ این جایگاه سخت بود اما همدلی و انسجامی که در بین بازیکنان تیم وجود داشت باعث شد تا در این دوره هم بتوانیم در جایگاه نخست قرار بگیریم و عنوان قهرمانی دوره قبل را تکرار کنیم.

کریمی درباره کیفیت رقابت های لیگ برتر گفت: در هر سال شاهد رشد کیفیت مسابقات هستیم و در این دوره هم حضور بازیکنان تیم ملی در تمام تیم های حاضر در لیگ باعث شد تا سطح رقابت ها افزایش پیدا کند و مسابقات از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ما توانست عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کند  در ادامه کار برای من به عنوان مربی سخت خواهد شد چرا که حفظ جایگاه به مراتب دشوار تر از کسب عنوان قهرمانی است و تلاش می کنم با یک برنامه ریزی مناسب باز هم تیم ما در اوج بماند و بتواند از جایگاه خود دفاع کند.

کریمی در مورد وضعیت ترکیب تیمش در لیگ سال آینده بیان کرد: باید صبر کنیم تا وضعیت جدید کلاسبندی ها مشخص شود و بر اساس آن نفرات تیم را انتخاب و مشخص کنیم.

وی در پایان درباره عملکرد بازیکنانش در این دوره از مسابقات لیگ گفت: از عملکرد بازیکنان تیمم بسیار راضی هستم و آنها توانستند در زمین، بازی منسجمی را ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز