مربی تیم ملی امید یمن:

صید آسانی برای حریفان نیستیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۲:۵۰
کد خبر: ۸۱۶۶۳۴
صید آسانی برای حریفان نیستیم
بن بریک مربی تیم ملی فوتبال المپیک یمن با اشاره به آخرین برنامه های آماده سازی این تیم گفت: با وجود تمامی مشکلات می خواهیم به حریفانمان بگوییم که برای آنها صید آسانی نیستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خالد بن بریک مربی تیم ملی المپیک یمن که به همراه این تیم در اردوی شهر مکلا حضور دارد در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی یمنی ها گفت: حقیقت این است که فرصت ما بسیار کوتاه است. کمتر از یک ماه تا آغاز بازی ها باقی مانده و باید همه ما در کنار بازیکنان تلاش خودمان را چندین برابر کنیم. تمرینات تیم ما در دو نوبت به صورت صبح و بعد از ظهر دنبال می شود و همه تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم امید یمن در خصوص هدف این تیم در مسابقات تهران اظهار داشت: ما در یک گروه سخت قرار داریم و برابر تیم ایران همچنین عراق بازی می کنیم. می خواهیم حریفانمان بدانند صید آسانی برایشان نخواهیم بود. این بچه ها انگیزه زیادی دارند و می خواهند از اعتبار و آبروی فوتبال یمن دفاع کنند. این تیم قرار است آینده فوتبال یمن را بسازد و قطعا تا آخرین دقیقه خواهد جنگید.

تیم فوتبال المپیک یمن در گروه سوم از مرحله مقدماتی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا با تیم های ایران، عراق و ترکمنستان هم گروه است. یمنی ها در اولین بازی روز دوم فروردین در تهران برابر عراق قرار می گیرند و روز 4 فروردین مقابل تیم امید ایران به میدان می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز