سارا قمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با بلاروس نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص خواهد کرد/ حضور در تورنمنت هند تجربه خوبی بود/ هواداران ملوان ما را تنها نگذاشتند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۷:۲۹:۰۲
کد خبر: ۸۱۶۶۴۶
بازی با بلاروس نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص خواهد کرد/ حضور در تورنمنت هند تجربه خوبی بود/ هواداران ملوان ما را تنها نگذاشتند
عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: امسال نمی‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم ولی بدون شک برای ثبیت جایگاه‌مان در جدول رده بندی از هیچ تلاش کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران در روزهای ۱۱ و ۱۴ اسفند ماه دو دیدار دوستانه با تیم فوتبال بلاروس برگزار می‌کند.

سارا قمی، عضو تیم ملی فوتبال بانوان، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دیدار عنوان کرد: آمادگی خوبی برای بازی در این دو دیدار داریم. بلاروس تیم خوبی است. قطعا برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک می‌تواند نقاط ضعف و قوت تیم را آشکار کند.

وی اضافه کرد: حضور در تورنمنت هند تجربه خوبی بود. هرچند در این تورنمنت نتایج خوبی کسب نکردیم و بسیارهم مورد نقد قرار گرفتیم ولی همچنان با انگیزه خودمان را برای حضور در المپیک 2020 آماده می‌کنیم.

قمی درمورد احتمال لغو حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: هنوز گمانه‌زنی‌ها ادامه دارد. طبق شنیده‌های بنده فدراسیون در تلاش است این مشکل را حل کند ولی هنوز جواب قطعی در این مورد به ما ندادند.

بازیکن تیم ملوان بندر انزلی درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: این تیم پس از دو سال مجددا به لیگ برتر بازگشت ولی آنطور که خودمان انتظار داشتیم نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. با توجه به شرایط موجود وضعیت خوبی در جدول داریم.

قمی افزود: ملوان یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ به شمار می‌رود. هواداران خوبی دارد که در هیچ بازی تیم را تنها نگذاشتند. اتفاقی که در دیگر تیم‌ها کمتر به چشم می‌خورد. لیگ بانوان امسال در مجموع شرایط خوبی دارد. غیر از شهرداری بم که با اختلاف زیاد قهرمان نیم فصل شد، مابقی تیم‌ها در یک سطح هستند و همین موضوع باعث جذابیت بازی‌ها شده است.

او در انتها گفت: قطعا امسال نمی‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم ولی بدون شک برای ثبیت جایگاه‌مان در جدول رده بندی از هیچ تلاش کوتاهی نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز