علی علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شک نکنید استقلال به پرسپولیس خواهد رسید/ پاتوسی بهترین بازیکن دیدار با ذوب‌آهن بود

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۶:۱۸
کد خبر: ۸۱۷۰۰۰
شک نکنید استقلال به پرسپولیس خواهد رسید/ پاتوسی بهترین بازیکن دیدار با ذوب‌آهن بود
مهاجم اسبق استقلال گفت: به اعتقاد من در بازی ذوب آهن یکی از بهترین بازیهای شاگردان شفر در این دو فصل گذشته را دیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی علیزاده، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد پرگل این تیم مقابل استقلال به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من در بازی با ذوب آهن یکی از بهترین بازی های شاگردان وینفرد شفر در این دو فصل گذشته را دیدیم.

وی افزود: بازیکنان استقلال در این دیدار نشان دادند که به شرایط ایده آل رسیده و این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی می دانیم و شما شک نکنید استقلال به پرسپولیس خواهد رسید و قهرمانی هم دور از دسترس نیست برای این تیم. آبی پوشان در بازی برابر ذوب آهن نشان دادند یکی از مدعیان قهرمانی هستند و البته رقیبان دیگری نیز وجود دارد اما من به این تیم امیدوارم.

مهاجم اسبق استقلال درباره بهترین بازیکن زمین گفت: به اعتقاد من پاتوسی بهترین بازیکن زمین بود، شفر به خوبی توانست نقاط ضعف استقلال را ترمیم کند و در آسیا نیز با اینکه سطح رقابت ها متفاوت است اما امیدواریم شاگردان شفر از گروه سخت خود عبور کنند.

علیزاده در پایان پیرامون بازی استقلال و فولاد گفت: فولاد همیشه جلو استقلال خوب بازی می کند و بازی دو تیم همواره جذاب بوده اما بنده معتقدم این استقلال با 3 امتیاز از اهواز بازخواهد گشت.

نظر شما