عنایت آتشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اجازه بدهیم بسکتبال با یک مربی ایرانی در جام جهانی حضور پیدا کند/ رستم‌پور ویژگی بیشتری نسبت به بازیکنان دیگر ندارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۶:۰۱:۲۱
کد خبر: ۸۱۷۲۰۳
اجازه بدهیم بسکتبال با یک مربی ایرانی در جام جهانی حضور پیدا کند/ رستم‌پور ویژگی بیشتری نسبت به بازیکنان دیگر ندارد
کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: از پنجره اول تا پایان پنجره ششم هر اتفاقی که افتاد به سود تیم ملی کشورمان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عنایت آتشی، کارشناس بسکتبال، درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی چین، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این برای سومین بار است که تیم ملی کشورمان حضور در جام جهانی را تجربه می کند. بار اول در سال ۲۰۱۰ در ترکیه و بار دوم در سال ۲۰۱۴ اسپانیا و این بار نیز در سال ۲۰۱۹ جام جهانی چین را تجربه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از پنجره اول تا پایان پنجره ششم هر اتفاقی که افتاد به سود تیم ملی کشورمان بود. هرچند در بازی مقابل ژاپن نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشبختانه با برد مقابل استرالیا موفق شدیم به جام جهانی صعود کنیم.

آتشی درباره تغییر کادر فنی برای حضور در جام جهانی اظهار کرد: در دوران قبل از کادر فنی خارجی استفاده کردیم که عملکرد چندان مطلوبی نداشتند. معتقدم این بار اجازه بدهیم تیم ملی با یک کار کاملا ایرانی در جام جهانی حضور پیدا کند. به نظرم بسکتبال ایران چه در زمینه مربی و چه بازیکن پتانسیل خوبی دارد و نیاز به مربی خارجی نداریم.

وی درخصوص عملکرد رستم پور بازیکن دورگه تیم ملی گفت: رستم پور هم مانند دیگر بازیکنان است و چیز اضافه ای نسبت به دیگر بازیکن ها ندارد که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم.

نظر شما