محمد شیخ جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علاقه‌مندان به رشته اینلاین هاکی در حال افزایش است/ رقابت برای قهرمانی جذابیت لیگ را بیشتر کرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۶:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۱۷۲۰۴
علاقه‌مندان به رشته اینلاین هاکی در حال افزایش است/ رقابت برای قهرمانی جذابیت لیگ را بیشتر کرد
سرمربی تیم اینلاین هاکی ام دات آر گفت: مسابقات لیگ همواره می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد، به شرط این که لیگ مان از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله سوم و پایانی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان در روزهای اول تا سوم اسفندماه با انجام ٢٠ بازی در سالن ورزشی هایپر اسکیت تهران برگزار شد.

محمد شیخ جعفری، مربی تیم ام دات آر، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این دوره از مسابقات عنوان کرد: مسابقات از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار شد. علاوه بر این تعداد تیم ها و ورزشکاران حاضر در این دوره نیز بیشتر از همه دوره ها بود. این نشان می دهد روز به روز علاقه مندان به این رشته ورزشی در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته فقط چند تیم برای قهرمانی رقابت می کردند ولی امسال از بین هشت تیم حاضر پنج تیم رقابت جذابی برای قهرمانی داشتند که همین موضوع علاوه بر هیجان کیفیت مسابقات را نیز بالا برده بود.

شیخ جعفری ادامه داد: مسابقات لیگ همواره می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد، به شرط این که لیگ مان از کیفیت خوبی برخوردار باشد. معتقدم امسال لیگ خوبی را شاهد بودیم، اگر همین روند ادامه دار باشد قطعا تیم ملی منسجمی نیز خواهیم داشت.

وی درپایان درمورد حضور تیم ملی در مسابقات جهانی بارسلون گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می شود. حضور در این رقابت ها قطعا می تواند تجربه خوبی برای ورزشکاران را در پی داشته باشد ولی با شرایط اقتصادی موجود بعید می دانم که تیم بانوان اعزام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز