طبق اعلام فدراسیون کشتی؛

مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵:۰۱
کد خبر: ۸۱۷۳۱۶
مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی برگزار شد
مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی استان البرز، روز یکشنبه 6 اسفندماه در سالن میلاد کرج برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم تجلیل از برترین‌های کشتی البرز سال 97 روز یکشنبه 6 اسفند ماه،  با حضور علیرضا رضایی نائب رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در سالن میلاد شهر کرج برگزار شد. در این مراسم با حضور، ابراهیم جوادی قهرمان جهان و المپیک و پیشکسوت کشتی، حمید سوریان قهرمان کشتی جهان و المپیک و جمعی از مدیران و مسئولان شهری، استانی و کشوری از قهرمانان کشتی البرز تجلیل شد.

حمید یاری، رئیس هیات کشتی البرز در این مراسم با تاکید بر اینکه این مراسم‌ها برای ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است، گفت: پسران و دختران کشتی البرز در سال ۹۷ توانستند ۶۸ مدال رنگارنگ کسب کنند. البرز ۲۳ اعزام به مسابقات کشور داشت و برگزاری ۱۰ مسابقه بین‌المللی، کشوری و آسیایی در سال ۹۷ رادر کارنامه خود دارد.

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، ضمن اعلام اینکه کشتی البرز در سال ۹۷ خوش درخشیده است، گفت: کشتی‌گیران خاطراتی زیادی برای مردم ایران به ارمغان آوردند که تاریخی شد. کشتی البرز با مدیریت یاری و تلاش کشتی گیران آن بسیار خوش درخشیده است. در این همایش بزرگ از ۷۰ کشتی‌گیر، ۳۵ مربی و ۴۵ داور مرد و زن تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز