طراوت خاکسار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی کاراته بانوان شرایط ایده‌الی دارد/ امیدوارم در مسابقات اتریش مدال کسب کنم

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۶:۲۵:۳۵
کد خبر: ۸۱۷۵۰۳
تیم ملی کاراته بانوان شرایط ایده‌الی دارد/ امیدوارم در مسابقات اتریش مدال کسب کنم
عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: با توجه به مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی در شرایط ایده آلی قرار داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ طراوت خاکسار، عضو تیم ملی کاراته بانوان، درباره شرایط اردوهای تیم ملی پیش از حضور در مسابقات آزاد اتریش در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اردوها خوب است. برنامه‌های تیم طبق نظر کادر فنی پیش می‌رود. با توجه به مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی در شرایط ایده‌آلی قرار داریم.

وی ادامه داد: همانطور که از اسم این مسابقات مشخص است. ورود برای همه کاراته‌کاها آزاد است. بنابراین تعداد شرکت کننده‌ها بسیار بالاست. همچنین تعداد بازی‌ها نیز بر اساس تعداد ورزشکاران بالا می‌رود. بنابراین رقابت‌های سختی را در پیش داریم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا، در مورد عملکردش در مسابقات امارات گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. دراین رویداد موفق شدم عنوان پنجمی را کسب کنم. چهار بازی را بردم و در دو بازی باختم. هر چند موفق به کسب مدال نشدم ولی امتیاز مد نظرم را به دست آوردم.

خاکسار  درخصوص شانس کسب مدال در مسابقات اتریش اظهار کرد: این مسابقات هم شرایط خاص خودش را دارد. تلاش هر ورزشکاری در هر مسابقه‌ای کسب مدال است ولی امتیاز این مسابقات در کنار مدال‌هایش نیز بسیار بااهمیت است. بنابراین تلاش می‌کنیم علاوه بر مدال برای کسب امتیاز مناسب نیز تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز