فولاد خوزستان- استقلال تهران؛

آبی‌های متحول شده در دژ امپراتور/ شفر نمی‌خواهد مثل برانکو قربانی شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۴:۴۵:۰۸
کد خبر: ۸۱۸۰۵۳
آبی‌های متحول شده در دژ امپراتور/ شفر نمی‌خواهد مثل برانکو قربانی شود
تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز میزبان استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز و در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران می‌رود. برای این دیدار با تصمیم وینفرد شفر، فرشاد محمدی مهر، روح‌الله باقری، میثم تیموری، مهدی قائدی و رضا کریمی در کنار سایر بازیکنان حضور ندارند.

نسبت به دیدار گذشته روزبه چشمی از لیست استقلال کنار رفته و سرمربی استقلال با توجه به نیاز به یک دفاع چپ، میلاد زکی‌پور را به لیست خود اضافه کرده تا به این ترتیب آبی‌پوشان با یک تغییر در لیست خود مواجه شوند.

آبی‌پوشان در بهترین و آماده‌ترین شرایط خود به سر می‌برند. استقلال در ۷ مسابقه ۶ برد داشته و اکنون روی پله چهارم ایستاده تا در کورس مدعیان قرار بگیرد. پاتوسی مهندس و بازیساز جدید استقلال شرایط مطلوبی را در تیم ایجاد کرده و باعث امیدواری همه شده است.

آبی‌پوشان هجومی و تماشاگر پسند بازی می‌کنند اما این هفته کار سختی مقابل قرمزپوشان اهوازی دارند. فولاد خوزستان که با افشین قطبی شرایط مطلوبی دارد هفته قبل در قائمشهر مقابل نساجی ۲ گل خورد تا افشین امپراتور مزه باخت را هم در بازگشتش به لیگ برتر بچشد.

اکنون این مربی سابق پرسپولیس مقابل استقلالی رویایی قرار می‌گیرد. استقلال در صورت برد در این مسابقه ۳۷ امتیازی می‌شود و روی پله چهارم باقی می‌ماند البته فاصله‌اش با پرسپولیس که یک بازی سخت مقابل نفت آبادان دارد به یک امتیاز می‌رسد. فولاد هم برای حفظ رتبه ششمی تلاش می‌کند. افشین قطبی تلاش می‌کند بعد از شکست پرسپولیس برانکو، استقلال شفر را هم مغلوب کند و باعث خوشحالی هواداران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز