سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شاگردان شفر به اوج رسیده‌اند/ استقلال برای قهرمانی باید منتظر لغزش تیم‌های مدعی باشد/ هواداران منطقی فکر کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۰۹:۳۲
کد خبر: ۸۱۸۰۸۱
شاگردان شفر به اوج رسیده‌اند/ استقلال برای قهرمانی باید منتظر لغزش تیم‌های مدعی باشد/ هواداران منطقی فکر کنند
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است شاگردان شفر به روزهای اوج خود رسیده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدعلی موسوی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره برد آبی‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال 4-5 بازی است که خوب بازی می‌کند البته در تمام این بازی ها که خوب بازی می کرد نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند اما به این مهم در بازی مقابل ذوب آهن دست پیدا کرد و می توان گفت شاگردان شفر به روزهای اوج خود بازگشته اند.

وی افزود: اینکه استقلال دوباره توانسته با بازی های مناسب نتایج خوبی هم کسب کند به این دلیل است که تیم با خریدهایی که داشته توانسته نقاط ضعف خود را بر طرف کند. البته درخصوص قهرمانی، استقلال کمی دیر به جمع آوری امتیاز شروع کرده است اما به اعتقاد من در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و آبی پوشان برای قهرمانی باید منتظر لغزش تیم های صدر جدول باشند.

مهاجم پیشین بایرلورکوزن آلمان در بخش دیگری از صحبت هایش پیرامون بازی حساس امروز استقلال و فولاد در اهواز گفت: فولاد مقابل استقلال و پرسپولیس همواره در خانه بازی های خوبی برگزار می کند اما استقلال در وضعیت بسار خوبی قرار دارد و از طرفی هم  زمانی در خوزستان به میدان می رود که آب  وهوا بسیار مطلوب است و فکر می کنم شاهد یک بازی جذاب و زیبا خواهیم بود که هماهنگی استقلال نقطه قوت این تیم است و بچه ها می توانند دست پر زمین را ترک کنند.

مهاجم برجسته سال‌های نه چندان دور آبی پوشان پایتخت درباره حضور بازیکنان جدید و تاثیر آنها روی استقلال در آسیا عنوان کرد: درباره پاتوسی باید بگویم او از روز اول نشان داد بازیکن خوبی است اما بنده معتقدم عیار اصلی این بازیکنان در لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد.جایی که تیم های قدرتمندی حضور دارند و سرمایه گذاری های بسیار زیادی برای موفقیت در این تورنمنت انجام داده‌اند. البته درباره لیگ قهرمانان آسیا بنده باید یک نکته مهم دیگر را نیز عرض کنم و آن هم این است که هواداران باید منطقی فکر کنند، همگروه های استقلال میلیون ها دلار هزینه کرده‌اند و نتیجه گرفتن مقابل این تیم ها کار ساده‌ای نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز