پرسپولیس تهران-صنعت نفت آبادان؛

خیز پرسپولیس برای صعود به صدر/ پیرمرد کروات سورپرایز می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۴۴:۳۱
کد خبر: ۸۱۸۰۸۶
خیز پرسپولیس برای صعود به صدر/ پیرمرد کروات سورپرایز می‌شود
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 18:30 در هفته بیستم رقابت‌ های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود.

سرخپوشان برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح، حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. صنعت نفت آبادان هم که برای فرار از رتبه سیزدهم تلاش می‌کند در بهترین وضعیت مقابل قهرمان فصل گذشته قرار می‌گیرد. 

پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود به طور موقت هم که شده به صدر جدول برمی‌گردد. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.روز برگزاری دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان مصاف است با سالروز تولد برانکو ایوانکوویچ.

نفتی‌ها که در تعطیلات نیم فصل دست کم دو بازیکن اصلی و مهم تیم‌شان را از دست دادند حالا با جذب ماکامبو کانجی به دنبال حل یکی از مشکلات‌شان که عدم گلزنی است، هستند.

کانجی که از لیگ فنلاند به صنعت نفت پیوسته سه روز پیش با آبادانی‌ها قرارداد امضا کرد اما با انجام کارهای اداری مربوطه او مجوز بازی برابر پرسپولیس را پیدا کرده و شاید سرجیو از او در خط حمله تیمش در این بازی حساس استفاده کند.

سیدرضا مهدوی دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت را قضاوت خواهد کرد و علیرضا فغانی نیز به عنوان داور ویدیویی در این مسابقه حضور خواهد داشت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز