لیگ برتر انگلیس؛

برتری شیرها در دربی لندن/ مدعیان به پیروزی رسیدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۹:۵۱
کد خبر: ۸۱۸۲۹۶
تیم های لیورپول، آرسنال و چلسی در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر جزیره برابر رقبای خود به پیروزی های ارزشمند و دلچسب دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بازیکنان تیم لیورپول صدرنشین این رقابت ها در ورزشگاه آنفلید میزبان تیم واتفورد بودند و این تیم را با نتیجه پر گل 5 بر صفر از پیش رو برداشتند. سادیو مانه در دقایق 9 و 20، دیووک اوریکی در دقیقه 66 و ویرجیل فن دایک در دقایق 80 و 83 برای تیم لیورپول در این دیدار گلزنی کردند. تیم لیورپول با کسب هر سه امتیاز این دیدار 69 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.

تیم آرسنال نیز در یک بازی یک طرفه تیم بورنموث را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. مسوت اوزیل در دقیقه 4، هنریک میخیتاریان در دقیقه 27، کوشیلنی در دقیقه 48، اوبامیانگ در دقیقه 59 و لاکازت در دقیقه 78 برای تیم آرسنال گلزنی کردند.  تنها گل تیم بورنموث را موست در دقیقه 30 به ثمر رساند و دروازه میزبان را باز کرد.

در دیگر دیدار مهم و در شهرآورد شهر لندن تیم بحران زده چلسی با نتیجه 2 بر صفر تیم تاتنهام را شکست داد. تیم چلسی سه شب پیش و در دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 4 بر 3 در ضربات پنالتی مغلوب تیم منچسترسیتی شده و جام اتحادیه را تقدیم آبی آسمانی ها کرد. در آن دیدار به یاد ماندنی کپا دروازه بان چلسی با دستور کادر فنی مبنی بر خروج از زمین مخالفت و یک اتفاق نادر در فوتبال را رقم زد. اما این تیم در شهرآورد شهر لندن تیم قدرتمند تاتنهام را شکست داد تا نشان دهد بحران اخیر را کنترل و به خوبی از آن خارج شده است.

در دیگر دیدار منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر تیم وستهام را مغلوب کرد و همچنان در کمترین فاصله با لیورپول در جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.

در سایر دیدارهای برگزار شده این نتایج به دست آمد:
ساوتهمپتون 2 – فولهام صفر
کریستال پالاس یک – منچستریونایتد 3

جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس:
1-لیورپول/ 28 بازی/ 69 امتیاز
2- منچسترسیتی/ 28 بازی/ 68 امتیاز
3- تاتنهام/ 28 بازی/ 60 امتیاز
4-آرسنال/ 28 بازی/ 56 امتیاز
5- منچستریونایتد / 28 بازی/ 55 امتیاز
6- چلسی/ 27 بازی/ 53 امتیاز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز