معصومه اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عیار بسکتبال بانوان بالا رفته است/ برای قهرمانی هم‌قسم شدیم/ نامی‌نو هیچگاه تمرکز خود را روی اشتباهات داوری نگذاشت

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۶:۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۱۸۴۶۲
کاپیتان تیم بسکتبال نامی‌نو گفت: همان اندازه که در لیگ آقایان و در رشته‌های مختلف شاهد اشتباهات داوری هستیم در لیگ بسکتبال بانوان نیز اشتباهاتی وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیگ برتر بسکتبال بانوان به ایستگاه پایانی خود رسیده و امروز در اولین بازی فینال این مسابقات دو تیم نامی‌نو و دانشگاه آزاد برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. معصومه اسماعیل‌زاده، بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم نامی‌نو که سهم زیادی در موفقیت این تیم در لیگ امسال داشته است در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط نامی‌نو برای دیدار مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم آماده می‌شویم که امروز مقابل دانشگاه آزاد نمایش قابل قبولی را ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: از روز اول با وجود اینکه خیلی‌ها انتظار حضور نامی‌نو را در فینال نداشتند ولی هدف ما قهرمانی در لیگ امسال بود و برای همین موضوع هم قسم و هم پیمان شدیم که بهترین بازی را ارائه دهیم. خداراشکر توانستیم مقابل تیم‌های خوب لیگ به پیروزی برسیم. درخصوص بازی فینال نیز درست است که در لیگ امسال با دانشگاه آزاد تابحال بازی نکرده‌ایم ولی با فیلم‌هایی که از بازی این تیم مشاهده کردیم نقاط ضعف و قوت دانشگاه آزاد برای ما مشخص شده و همه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد که همانند دیگر بازی‌ها بهترین بازی را ارائه دهیم. ما به تیم حریف کاری نداریم و هر تیم دیگری نیز جای دانشگاه آزاد بود بازهم با همه توان در زمین حاضر می‌شدیم.

اسماعیل‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه لیگ امسال جذاب‌تر از سال‌های قبل بوده، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی که فدراسیون امسال برای لیگ بانوان انجام داد بازی‌‌های ما به صورت منظم و هر پنجشنبه انجام می‌شد و تیم‌ها فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین را داشتند. همچنین پخش شدن بازیکنان مطرح لیگ در تیم‌ها باعث شد به جذابیت و کیفیت لیگ اضافه شود و همین مسئله عیار لیگ بانوان را بالا برده است. تیم‌های حاضر در لیگ امسال انگیزه بالایی برای موفقیت از خود نشان دادند و تیمی مثل دانشگاه آزاد با یک مربی جوان توانست تا فینال مسابقات بیاید. درخصوص تیم نامی‌نو نیز در ابتدا کسی توقع فینالیست شدن از ما نداشت ولی اتحاد تیمی که در نامی‌نو بود باعث شد این مهم برای ما به دست آید. بچه‌های نامی‌نو ثابت کردند موفقیت تنها به حرف نیست و در عمل نیز موفقیت این تیم را نشان دادیم.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت دیگر استقبال از مسابقات بانوان بود که در هر بازی تماشاگران پرشور با حضور در ورزشگاه‌ها باعث شدند تیم‌ها با انگیزه و توان بیشتری مسابقات را دنبال کنند. قطعا اگر آقایان نیز اجازه تماشای مسابقات بانوان را داشته باشند این مسئله باعث خواهد شد هم مسابقات ما بیشتر دیده شود و مورد توجه قرار گیرد و هم اینکه خانواده‌های بازیکنان نیز بتوانند بازی فرزندانشان را نگاه کنند.

بازیکن ملی‌پوش نامی‌نو درباره اعتراضات به نحوه داوری در برخی از بازی‌ها تصریح کرد: قطعا اشتباهات در داوری مختص به یک رشته نیست و آقا و خانم نیز ندارد. همان اندازه که در لیگ آقایان و در رشته‌های مختلف شاهد اشتباهات داوری هستیم در لیگ بسکتبال بانوان نیز اشتباهاتی وجود داشته ولی این اشتباهات فقط مختص یک تیم نیست و برای همه تیم‌ها پیش آمده است. تیم نامی‌نو در طول برگزاری لیگ هیچ‌گاه تمرکز خود را روی مباحث داوری نگذاشت و تنها تمرکز و هدف ما موفقیت در همه مسابقات بود و اینکه نقاط ضعف خودمان را تقویت کنیم. در دیدار ما مقابل هیرو در سه بازی که انجام شد تیم داوری هم اشتباهاتی برای تیم ما داشت و هم تیم نامی‌نو و به صحبت‌هایی که از سوی تیم هیرو انجام شد توجهی نمی‌کنیم.

نظر شما