الهه منصوریان:

ورزشکاران با تمام وجود مردم را درک می‌کنند

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۴:۰۸
کد خبر: ۸۱۸۵۸۲
ورزشکاران با تمام وجود مردم را درک می‌کنند
هرمان ووشوی جهان، گفت: هر آنچه در شرایط کنونی بر مردم ایران از لحاظ تنگاناهای اقتصادی می گذرد برای ورزشکاران قابل درک است چرا که ما هم از همین مردم صبور و مقاوم هستیم .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه منصوریان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان  مشکلات کنونی اقتصادی در ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه بصورت کامل متوجه تنگناهای اقتصادی مردم هستم و شک ندارم ورزشکاران و هنرمندان نیز مردم را درک خواهند کرد .

قهرمان ووشوی دنیا ادامه داد: ورزشکاران به عنوان جزئی از جامعه ایرانی همچون مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کنند و ما  هم با تحمل بالا به مصاف این جنگ اقتصادی رفته ایم و شک نکنید جنگنده تر از داخل میدان در عرصه زندگی هم  این مشکلات را پشت سرخواهیم گذاشت .

منصوریان گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه امریکاست اما مردم و ورزشکاران ثابت کرده اند که می توانند در برابر این شرایط سخت هم مقاومت کنند به همین دلیل من خودم یکی از راه های همراهی را اراده قوی و امید به اینده  می دانم و از مسئولین هم می خواهم با تمام توان برای بلهبود شرایط اقتصادی تلاش کنند. 

این قهرمان صاحب نام ووشوی جهان گفت: واقعیت ان است که من همیشه در عرصه ورزش برای مردم نیازمند نذر می کنم بطوریکه بعد از هر برد و موفقیت که با پاداش همراه است بخشی از ان را برای نیازمندان در نظر می گیرم تا بخشی هر چند کوچک از مشکلات جامعه را کم کنم و مطمئنم ورزشکاران دیگر هم  با تمام توان در دوره ای که مشکلات اقتصادی مردم را به سختی انداخته است ،همراهی خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

نظر شما