محمد نوازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لبخند بالاخره روی لبان هواداران استقلال نقش بست/ آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات موفق بودند/ منشا باید خودش را کنترل می‌کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۵:۴۸:۳۲
کد خبر: ۸۱۸۶۴۱
لبخند بالاخره روی لبان هواداران استقلال نقش بست/ آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات موفق بودند/ منشا باید خودش را کنترل می‌کرد
بازیکن اسبق استقلال گفت: از خوشحالی هواداران استقلال بسیار خرسند هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوازی، پیشکسوت استقلال درباره دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: استقلال این روزها بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و نتایج خوبی هم کسب می‌کند. لبخند بالاخره روی لبان هواداران استقلال نقش بست و از خوشحالی هواداران استقلال بسیار خرسند هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند خوب استقلال ادامه داشته باشد و مسائل مالی باشگاه هم هرچه زودتر برطرف شود تا بازیکنان استقلال با روحیه بیشتری به مصاف رقیبان خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بروند. آبی‌پوشان در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان خوبی را خریداری کردند. عملکرد منشا، پاتوسی و  اسماعیل گونسالوس خیره کننده است. 

نوازی با اشاره به اینکه تیمی که نتیجه خوبی بگیرد و بازیکنانش هم عملکرد خوبی داشته باشند اعتراضات و انتقادات هم کم می‌شود، افزود: اکنون که استقلال به روزهای اوج خود رسیده است طبیعی است که انتقادات هم از این تیم کمتر شود. این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد و با حمایت هواداران خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار امیدوار است. 

وی یادآور شد: برای آنکه این روند صعودی در استقلال باقی بماند باید حاشیه از این تیم کاسته شود. اکنون که استقلال رو به رشد است نیاز دارد که بازیکنان تیم هم از حاشیه‌ها فاصله بگیرند. اعضای کادرفنی تیم همه تلاش خود را به کار می‌برند تا استقلال به شرایط خوبی برسد و باید برای موفقیت تیممان همه حمایت کنیم.

پیشکسوت استقلال درباره حرکت جنجالی گادوین منشا با هواداران استقلال گفت: من هم زمانی که بازیکن استقلال بودم با برخی از رفتارها از کوره در می‌رفتم. منشا هم مثل همه آدمها حساس است و نباید موهای او را می کشیدند. به نظرم منشا باید خودش را کنترل می‌کرد اما هر فردی روحیاتی دارد و باید یاد بگیریم به هم احترام بگذاریم. استقلال مقابل الدحیل بازی سختی دارد و امیدوارم با برد مقابل این تیم در آسیا برابر نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر هم برنده بازی باشد.

نظر شما