گزارش خبرنگار اعزامی برنا به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی-کیش؛

احمدی: همه تکواندوکاران با آمادگی بالا در مسابقات حضور داشتند

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲:۰۴
کد خبر: ۸۱۸۶۵۹
احمدی: همه تکواندوکاران با آمادگی بالا در مسابقات حضور داشتند
تکواندوکار کشورمان گفت: تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا یکی از شانس های مدال در جهان به شمار می رویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش در حال برگزاری است.

سروش احمدی، عضو تیم ملی تکواندو کشورمان، در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بازی های سختی داشتم. سطح مسابقات بالاست و همه بازیکن ها با آمادگی کامل در این رقابت شرکت کردند. خوشحالم که توانستم مدال طلای مسابقات را کسب کنم.

وی در مورد مسابقات جهانی منچستر عنوان کرد: این مسابقات امتیاز بالایی دارد. ولی هنوز قطعی نشده که چه کسانی قرار است به این مسابقات اعزام شوند.

احمدی اضافه کرد: طلای این مسابقات صرفا ملاک حضور در رقابت های جهانی نیست. باید منتظر ماند و دید تا کادر فنی چه تصمیمی برای منچستر دارند.

وی در مورد شانس کسب مدال در مسابقات جهانی گفت: تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و قطعا یکی از شانس های مدال در جهان به شمار می رویم. امیدوارم در این مسابقات حضور پیدا کنم و برای کشور افتخار آفرین باشم.

عضو تیم ملی تکواندو در پایان افزود: یکی از نقاط ضعف ام این است که نمی توانم در شروع پای اول حریف را بزنم. تلاش میکنم در صورت حضور در جام فجر این نقاط ضعف را جبران کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز