گزارش خبرنگار اعزامی برنا به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی-کیش؛

پوراسماعیل: بهترین‌های آسیا در مسابقات کیش حضور داشتند/ برای کسب طلا مبارزه کردم

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۹:۵۱
کد خبر: ۸۱۸۶۷۹
پوراسماعیل: بهترین‌های آسیا در مسابقات کیش حضور داشتند/ برای کسب طلا مبارزه کردم
ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد وتقریبا می‌توان گفت بهترین‌های آسیا در این دوره حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به کیش؛ سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو و در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش برگزار شد.

زهرا پوراسماعیل، تکواندو کار وزن 73 +کیلو گرم کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تقریبا می‌توان گفت بهترین‌های آسیا در این دوره حضور داشتند. برای کسب مدال طلا آمده بودم ولی متاسفانه برنز گرفتم.

وی اضافه کرد: شناخت خوبی از رقبا داشتم. در مسابقات آسیایی و بازی های آسیایی با آنها مبارزه کردم ولی نشد که نتیجه مد نظرم را کسب کنم.

پوراسماعیل درباره مسابقات جام فجر گفت: این مسابقات هم جزو مسابقات خوب  است که امتیاز المپیکی دارد. ولی خودم در این رویداد حضور ندارم. امیدوارم تیم ملی کشورمان در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنند.

وی درخصوص مسابقات جهانی منچستر بیان کرد: این مسابقات اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد ولی هنوز اعلام نشده که کدام ورزشکاران به مسابقات اعزام خواهند شد. درهرصورت همه تلاش می کنیم میادین جهانی را تجربه کنیم و قطعا برای حضور در چنین میدانی از هیچ تلاش کوتاهی نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز