گزارش خبرنگار برنا از کیش؛

دکتر چو: تلاش کردیم مسابقات تکواندو همیشه عادلانه برگزار شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۱:۵۳
کد خبر: ۸۱۸۷۲۸
دکتر چو: تلاش کردیم مسابقات تکواندو همیشه عادلانه برگزار شود
رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: با توجه به این که پاراتکواندو نیز به بازی‌های المپیک اضافه شده است تلاش کردیم از تکنولوژی چهار بعدی استفاده کنیم تا همه چیز با عدالت پیگیری شود. 

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به کیش، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) با حضور 361 تکواندوکار از 22 کشور در مجموعه ورزشی "المپیک" جزیره کیش در حال برگزاری است.

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، با اشاره به پیشرفت تکواندو، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از المپیک سیدنی تاکنون تکواندو همیشه در مسیر پیشرفت است و در المپیک 2012 لندن نیز موفق شدیم برای اولین بار سیستم‌های الکترونیکی و ویدئو چک را معرفی کنیم تا رقابت های تکواندو همواره عادلانه‌تر برگزار شود که خوشبختانه در این زمینه نیز موفق بودیم.

دکتر چو ادامه داد: با توجه به این که پاراتکواندو نیز به بازی‌های المپیک اضافه شده است تلاش کردیم از تکنولوژی چهار بعدی استفاده کنیم تا همه چیز با عدالت پیگیری شود.

رییس فدراسیون جهانی در پایان در خصوص میزبانی ایران گفت: میزبانی مسابقات خوب است از ایران، رییس اتحادیه تکواندو آسیا و سیدمحمد پولادگر که یکی از مهمترین اعضای خانواده تکواندو هستند تشکر میکنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز