مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران آسیا؛

مهینی: همه هدف ما صعود از گروهمان است

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۶:۵۸
کد خبر: ۸۱۸۸۰۰
مهینی: همه هدف ما صعود از گروهمان است
سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا 2019 در جمع سرمربیان تیم های حریف و خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنان بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسئول رسانه ای رقابت های نوجوانان بانوان آسیا در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های حاضر در گروه A ضمن خوش آمدگویی، از آنان خواست تا در ابتدا صحبت های خود را در خصوص مسابقات بیان کنند.

شادی مهینی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بانوان کشورمان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب لائوس گفت: پس از صعود تیم ملی به مرحله دوم تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردیم و به آمادگی نسبی خوبی رسیده ایم. خوشحالیم که در مقابل تیم هایی همچون استرالیا، لائوس و ویتنام  بازی می کنیم. تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از این مرحله نیز صعود کنیم و امیدواریم که نتایج قابل قبولی را بدست آوریم. همه هدف ما صعود از گروهمان است.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص شرایط آب و هوایی محل برگزاری مسابقات گفت: تنها تیمی هستیم که نسبت به شرایط جوی با دیگر تیم ها تفاوت داریم. بازیکنان ما به این شرایط عادت ندارند. اما تیم ملی نوجوانان بانوان ایران تمام تلاشش را برای رسیدن به این هدف بزرگ انجام خواهد داد.

سرمربی تیم ملی درباره بازی برابر استرالیا گفت: اولین بازی ما فردا مقابل استرالیا است برگزار می شود. اصولا نتیجه اولین بازی برای همه بسیار مهم است و این برای ما مستثنی نیست. تیم استرالیا سه روز زودتر به اینجا آمده است و تمرینات خود را با شرایط جوی اینجا پشت سر گذاشته است. امیدوارم شاهد بازی خوبی از  هر دو تیم باشیم.

سرمربی کشورمان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر برنامه های ایران برای حضور در این دوره رقابت ها چگونه بود، گفت: از سال 2018 بازیکنان را در سه مرحله استعدادیابی کردیم. همچنین در 9 منطقه کشور بازیکن مستعد را شناسایی و در قالب 14 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند  و در نهایت 60 بازیکن را برای پشتوانه سازی تیم ملی زیر 19 سال کشورمان انتخاب کردیم تا در آینده پشتوانه خوبی برای رده سنی جوانان داشته باشیم.

وی افزود: آنچه مسلم است با برگزاری این رقابت ها با فرهنگ کشورها آشنا می شویم و دوستی ها محکم تر خواهد شد. اما در کنار همه این ها تیم ها آمده اند تا قدرت فوتبال کشور خودشان را به همدیگر به نمایش بگذارند.

نظر شما