در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه استقلال و فولاد هستیم؛

حسن‌زاده: برخورد کمیته انضباطی با کلیه متخلفین یکسان است

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۷:۲۹
کد خبر: ۸۱۹۰۱۵
حسن‌زاده: برخورد کمیته انضباطی با کلیه متخلفین یکسان است
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتقاد از برخی برداشت ها و تحلیل های غیر منصفانه اظهار داشت: برخورد کمیته انضباطی با تمامی متخلفین و باشگاه ها یکسان است و متهم ساختن این کمیته به برخورد تبعیض آمیز غیراخلاقی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب گفت: ما در کمیته انضباطی تلاش کرده ایم که همواره مجری قانون بر مبنای عدالت باشیم و در این خصوص هیچ تفاوتی میان باشگاه ها وجود ندارد. در خصوص اتفاقات روزهای گذشته نیز به موارد و موضوعاتی که مربوط به کمیته انضباطی است قطعا ورود خواهیم کرد. ما در انتظار دریافت گزارش مقامات رسمی مسابقه فولاد و استقلال هستیم تا با بررسی تمامی جوانب در این خصوص تصمیم گیری کنیم اما اینکه در برخی رسانه ها مواردی دور از انصاف مطرح می شود و عنوان می کنند که کمیته انضباطی تبعیض و یا تفاوتی قائل می شود غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است. اینکه بازیکن متعلق به کدام تیم است و یا در چه زمانی یا در فاصله با کدام مسابقه مرتکب تخلف شده هیچ تاثیری در قضاوت و تصمیم کمیته انضباطی ندارد.

رئیس کمیته انضباطی اضافه کرد: هدف ما اجرای قانون به شکل یکسان برای تمامی تیم هاست و متخلف با هر لباس و هر رنگی که باشد برای ما تفاوتی ندارد. تا امروز هم نشان داده ایم همیشه با قاطعیت نسبت به تخلفات موضع گرفته و برخورد کرده ایم. چه زمانی در این بین تبعیضی وجود داشته که حالا چنین فرافکنی هایی صورت می گیرد؟ در خواست من از رسانه ها این است که در راستای کمک به فوتبال و ارتقای جایگاه فرهنگی فوتبال کشور رویکردی منصفانه و سازنده داشته باشند. کمیته انضباطی قطعا به تکلیف و وظیفه خودش مطابق قانون و بر مبنای عدالت و انصاف عمل خواهد کرد.

او گفت: متاسفانه یکی از مشکلات اصلی فوتبال ما همینگونه اظهار نظر ها و جو سازی هایی است که له یا علیه یک تیم خاص صورت می گیرد و به دنبال تاثیرگذاری روی عملکرد کمیته انضباطی یا سایر بخش هاست. ضمن آنکه از رسانه ها درخواست می کنم از چنین رفتارهایی به شکل جدی خودداری کنند لازم است بر این نکته تاکید شود که کمیته انضباطی با استقلال کامل و بدون توجه به اینگونه فضاسازی ها اقدام خودش را انجام می دهد و مطرح نمودن چنین مسائل غیر واقعی تاثیری روی روند کار این کمیته نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز