رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری:

ملی‌پوشان وارد اردو می‌شوند/ به دنبال پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۸:۵۶
کد خبر: ۸۱۹۰۴۵
ملی‌پوشان وارد اردو می‌شوند/ به دنبال پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستیم
بابک محمدی گفت: تیم ملی کشورمان به منظور کسب آمادگی برای رقابت های کاپ جهانی مجارستان ۲۰۱۹ وارد اردو می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بابک محمدی، رئیس انجمن پارا وزنه برداری گفت: مسابقات کاپ جهانی مجارستان ۲۰۱۹ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود و بر همین اساس ۳ مرحله اردو را برای تیم ملی پیش بینی کردیم که اولین مرحله آن از فردا یکشنبه ۱۲ اسفند ماه آغاز و تا ۲۴ همین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجارستان اعلام کرده است که هر تیم با ۳ ورزشکار و یک مربی می تواند در رقابت ها شرکت کند، تیم ملی کشورمان با ترکیب علیرضا ایزدی (کرمانشاه) در دسته ۴۹ کیلوگرم، مانی دهباشی (تهران) در دسته ۵۴ کیلوگرم، احمد امین‌زاده (خوزستان) در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم و با مربیگری غلامحسین چلتوک کار (خوزستان) در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

محمدی درباره ترکیب اعزامی به مسابقات مجارستان افزود: با توجه به اینکه رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تیرماه سال ۹۸ به میزبانی قزاقستان برگزار می شود و فاصله این مسابقات با کاپ جهانی مجارستان کم بود تصمیم گرفتیم ترکیب تیم اعزامی به رقابت های جهانی مجارستان نسبت به تیم ملی اصلی متفاوت باشد تا تیم ملی اصلی ما بتواند در این فرصت با حضور در اردو آماده مسابقات کسب سهمیه شود.

رئیس انجمن پاراوزنه برداری عنوان کرد: در رقابت های مجارستان سهمیه پارالمپیک توزیع نمی شود و با توجه به اینکه تیم ملی ما در دسته سبک با خلا مواجه است هدف ما از این اعزام پشتوانه سازی برای تیم ملی اصلی کشورمان است.

محمدی در مورد آغاز اردو تیم ملی اعزامی به رقابت های کسب سهمیه قزاقستان بیان کرد: اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات قزاقستان برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از اواسط فروردین ماه سال ۹۸ آغاز می شود و هر اردو به مدت ۲۰ روز بوده تا ملی پوشان آماده این رقابت ها شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز