گامر دیلانچیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اریس اصفهان با شایستگی قهرمان لیگ شنا شد/ باید استعدادها را به خوبی پرورش بدهیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۱:۰۳
کد خبر: ۸۱۹۱۲۹
اریس اصفهان با شایستگی قهرمان لیگ شنا شد/ باید استعدادها را به خوبی پرورش بدهیم
سرمربی تیم شنا اریس اصفهان گفت: اریس با توانایی جوانان خود توانست با ثبت رکورد به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گامر دیلانچیان، سرمربی تیم شنا اریس اصفهان درباره قهرمانی این تیم در لیگ شنا در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنا برگزار شد که خداراشکر در این مسابقات توانستیم با شایستگی به عنوان قهرمانی برسیم. آخرین نماینده اصفهان سپاهان در این مسابقات بود که حدود 9 سال از نایب قهرمانی این تیم می‌گذرد. اکنون تیم شنای اریس توانست در مسابقات لیگ قهرمان شود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات جوانان درخشش خوبی داشتند. تیم اریس با توانایی جوانان خود توانست با ثبت رکورد به قهرمانی برسد. زمانی که با جوانان در این مسابقات حاضر می‌شدم هرگز فکر نمی‌کردم که بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم. در ابتدا به نتایج خوبی نرسیدیم اما بعد از گذشته هفته و دقایق پایانی این مسابقات به عنوان قهرمانی رسیدیم. 

دیلانچیان با اشاره به اینکه برای پیشرفت رشته شنا اصفهان راهی مسابقات لیگ شدیم، افزود: اریس حمایت کرد تا جوانان اصفهان بتوانند در مسابقات توانایی خود را اثبات کنند. شناگران تیم توانستند به خوبی با هم همدل شوند و در یک شرایط خوب جام قهرمانی را از آن خود کنند.

سرمربی اریس اصفهان در خاتمه گفت: برای پیشرفت رشته شنا باید با تفریح و درآمدزایی فاصله بگیریم. بسیاری از استخرها برای رسیدن به درآمد سانس های خود را اجاره می‌دهند و زمانی برای تمرین تیم ها وجود ندارد اگر یک سالن تخصصی برای تمرین داشتیم اکنون تیم ملی قوی تری داشتیم. استعدادهای بسیاری در ایران وجود دارد اما شرایط نیست تا آنها را نگه داریم. نیاز داریم تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت‌های خود را از این رشته مهیج بیشتر کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز