فراز فاطمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس توان شکست مقتدرانه پاختاکور را دارد/ استقلال می‌تواند دست‌پر از قطر بازگردد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۵:۵۴:۰۲
کد خبر: ۸۱۹۱۸۳
پرسپولیس توان شکست مقتدرانه پاختاکور را دارد/ استقلال می‌تواند دست‌پر از قطر بازگردد
پیشکسوت فوتبال معتقد است باشگاه های استقلال و پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 از فردا با آغاز مرحله گروهی آغاز می شود و سه نماینده ایران به مصاف حریفان خود می روند.

فراز فاطمی، پیشکسوت فوتبال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد، درباره بازی حساس استقلال مقابل الدحیل قطر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال و پرسپولیس در وضعیت روحی و روانی خوبی قرار دارند و می توانند نخستین دیدار خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی افزود: تیم فوتبال استقلال نسبت به نیم فصل اول در زمان بسیار مناسبی راهی این رقابت ها می شود، چرا که این تیم نسبت به آن زمان به هماهنگی بسیار مناسبی رسیده است. البته آبی پوشان در گروه سختی قرار دارند ولی این تیم  بارها نشان داده که می تواند از گروه های سخت صعود کند و به طور کلی استقلال در چند فصل اخیر به خوبی توانسته از مرحله گروهی حریفان را ناکام بگذارد و بنده معتقدم استقلال می تواند مقابل الدحیل به نتیجه ای مناسب برسد و تیم دست پر از قطر باز گردد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباری بازی این تیم با پاختاکور ازبکستان عنوان کرد: سرخپوشان نایب قهرمان آسیا است و تیم ها حساب ویژه ای روی این تیم باز می کنند و فکر می کنم پرسپولیس توان شکست مقتدرانه پاختاکور را در ورزشگاه آزادی را با حمایت ویژه هواداران دارد و می تواند 3 امتیاز این بازی را راحت بدست بیاورد.البته پرسپولیس با توجه به بسته بودن 2 پنجره نقل و انتقالاتی مشکلاتی را پس از خریدهای جدید داشت که در بازی آخر هماهنگی نسبی در تیم دیده می شد.

فاطمی در بخش دیگری از صحبتهایش ادامه داد: روی هم رفته کمی این گروه نسبت به گروه استقلال راحت تر است. بنده از واژه ساده استفاده نمی کنم چراکه در لیگ قهرمانان گروه ساده وجود ندارد. کشورهای عربی هزینه های گزافی را برای نتیجه گیری در این رقابت ها انجام می دهند اما فکر می کنم سرخابی ها مانند سال گذشته بتوانند از گروه خود صعود کنند و در ادامه هم بنده امیدوارم نمایندگان کشورمان بهترین نتایج را کسب کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان با اشاره به فاصله سخت افزاری باشگاه های داخلی با باشگاه های حاشیه خلیج فارس گفت: این فاصله را ما خیلی وقت ها با استعداد های برتر پر می کنیم اما برخی اوقات نمی توان نقش تعیین کننده فاصله سخت افزاری را جبران کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز