مریم جهان‌نجاتی:

هدفمان حضوری موفق در دور دوم مقدماتی المپیک است

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۵:۰۳
کد خبر: ۸۱۹۳۳۴
مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان گفت: روز گذشته بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم جهان نجاتی، مربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان درباره برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و بلاروس گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. بازیکنان هر دو تیم تلاش خود را برای انجام یک دیدار پایاپای به کار گرفتند.

وی گفت: با توجه به اینکه در فصل بدنسازی بازیکنان به سیر می کنند و به همین دلیل در بازی روز گذشته کمی سنگین بودند. در کل جریان بازی بلاروس چند موقعیت بیشتر نداشت و متاسفانه ما نیز از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه تری بود از این بازی.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با شناختی که از بلاروس پیدا کردیم در بازی بعدی  بهتر خواهیم شد. بازی این تیم را انالیز و به ملی پوشان نکات مختلفی را گوشزد می کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازیهای تدارکاتی هدف ما فقط کسب تجربه و پی بردن نقاط ضعف و قوت تیم است. نتیجه گرا نیستیم و می خواهیم که روند رو به رشد در تیم را طی کنیم.

وی درخصوص شناخت از حریفان در مرحله دوم رقابت های مقدماتی المپیک گفت: با فلسطین در رده سنی جوانان، با فلیپین در چند سال  تیم بزرگسالان بازی کرده ایم. اما تیم ها مدام در حال تغییر هستند و باید با آنالیز دقیق فیلم هایشان بتوانیم در بازی ها بهترین عملکرد را داشته باشیم. آمادگی بازیکنان با برنامه ریزی که برای دور بعدی اردوی تدارکاتی داریم خوشبختانه روز به روز بهتر می شود و عزم خود را در جزم کرده ایم تا عملکرد موفقی در بازیهای پیش رو داشته باشیم. 

نظر شما